مکمل بنزین
رپورتاژ

بیمی لایک: سایت خرید بیمه قسطی شخص ثالث و بدنه

در حال حاضر بسیاری از خانوار­ها برای خرید کالا و خدمات، بودجه کافی ندارند و ترجیح می دهند که مایحتاج زندگی خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. بسیاری از کسب و کارها نیز برای افزایش فروش خود و رفاه مشتریان بخشی از فروش خود را بصورت اقساطی انجام می دهند تا هم مشتری بتواند کالای مورد نظر را به راحتی خریداری کند و هم صاحبان کسب و کار بتوانند کالای خود را بفروشند.

بیمه خودرو شامل بیمه شخص ثالث اقساطی و بیمه بدنه اقساطی جز آن دسته از خدمات است که به دلیل اجباری بودن همه رانندگان می بایست قبل از تردد از اعتبار آن مطمئن شوند، و در صورت دیرکرد در تمدید بیمه نامه جریمه تاخیر به آنها تعلق میگیرد. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که بودجه کافی برای خرید یا تمدید بیمه نامه خودروتان را  ندارید و یا تمایل دارید در بلند مدت نسبت به پرداخت وجه اقدام کنید این مطلب را مطالعه کنید.

مزایای خرید اقساطی

در واقع خرید اقساطی خریدی است که در ازای دریافت خدمات یا کالا، مشتری مبلغ کمتری می پردازد و در مقابل متعهد می گردد که باقیمانده را در چند مرحله بصورت متوالی و مساوی بپردازد.

مهمترین مزیت خرید اقساطی این است که می توانید بدون پس انداز خرید کنید. برای خرید بیمه نامه لازم نیست که از پس انداز خود استفاده کنید یا اینکه برای خرید آن در مخارج خود صرفه جویی کنید. بیمه شخص ثالث بدون دریافت هیچ گونه کارمزد یا بهره اضافه ای به صورت اقساطی به بیمه گذاران ارائه می گردد.

با خرید اقساطی و تمدید به موقع هیچ وقت به دلیل کسری بودجه، جریمه نمی شوید. همانطور که میدانید در صورت تاخیر در تمدید بیمه‌­نامه به ازای هر روز جریمه معینی باید پرداخت نمایید. در صورتی که بودجه کافی برای خرید را نداشته باشید با خرید اقساطی از جریمه های احتمالی جلوگیری می شود.

نحوه تقسیط بیمه‌­نامه

خرید بیمه‌­نامه شخص ثالث اقساطی با ارائه چک توسط بیمه‌­گذار انجام می پذیرد. در این حالت بیمه‌­گذار با پرداخت حداقل مبلغ پیش پرداخت (بین 25 الی 50 درصد حق بیمه ) و ارائه چک جهت پرداخت باقیمانده آن با فاصله زمانی 1 الی 2 ماهه می تواند بیمه نامه را بصورت اقساطی خریداری نماید. بطور مثال برای خرید بیمه شخص بیمه ایران 50 درصد حق­بیمه را به صورت نقدی و به صورت آنلاین پرداخت می شود و برای پرداخت باقیمانده 3 فقره چک متوالی به فاصله زمانی 1 ماهه دریافت می­گردد.

خرید اقساطی بیمه­ بدنه همانند بیمه ­شخص ­ثالث است. بدین صورت که با تکمیل فرم مربوط و پرداخت آنلاین حداقل مبلغ پیش‌­پرداخت (بین 20 الی 50 درصد ) و مابقی بصورت ارائه چک ­انجام می‌­شود.

آیا بدون ارائه چک می توان بیمه‌­نامه را بصورت اقساطی خرید؟

دسته چک ندارید ؟ نگران نباشید. درصورتی که دسته چک یا چک طرح صیاد ندارید می توانید با خرید بیمه‌­نامه کوتاه‌­مدت، بیمه­‌شخص ثالث تان را تمدید نمایید. خرید بیمه‌­نامه کوتاه­‌مدت به صورت 3 ماهه یا 4 ماهه یا 6 ماهه انجام می شود البته این نکته را در نظر داشته باشید که خرید بیمه نامه به صورت یکساله مقرون به صرفه تر نسبت به خرید کوتاه مدت است.

تخفیفات بیمه نامه اقساطی

در صورت خرید بیمه نامه اقساطی، تخفیفات عدم خسارتبصورت عرف و طبق روال اعمال می­گردد و تفاوتی با خرید بیمه نامه بصورت عادی ندارد. همچنین تخفیف نقدیشامل بیمه‌­نامه های اقساطی نمی­گردد.

مزیت های خرید بیمه نامه اقساطی از بیمی لایک

  • خرید اقساطی بیمه نامه از تمامی شرکت های بیمه (بیمه ایران، البرز، آسیا،دانا و …)
  • خرید بیمه‌­نامه با حداقل پیش پرداخت
  • ارائه مناسبترین نرخ حق­‌بیمه
  • تقسیط بیمه‌­نامه بدون دریافت کارمزد
  • خرید به صورت آنلاین در حداقل زمان
  • تضمین اصالت بیمه نامه
  • بازدید رایگان بدنه خودرو در محل ( مخصوص بیمه بدنه)
  • تحویل رایگان

مدارک لازم جهت خرید اقساطی

برای خرید بیمه­‌نامه نیازی به مراجعه حضوری نیست، کافیست تصاویر مربوط به مدارک شناسایی بیمه‌­گذار و خودرو را در سامانه بیمی‌­لایک وارد کنید و در هنگام دریافت بیمه نامه چک مربوطه را تحویل دهید.

خرید بیمه نامه از بیمی لایک

اگر میخواهید بیمه‌­نامه شخص­‌ثالث یا بدنه را به­ صورت اقساطی خرید کنید، با ورود به وبسایت فروش آنلاین بیمه بیمی لایک ، اطلاعات خودرو و بیمه گذار را در فرم مربوط به هر کدام وارد نمایید و از میان گزینه‌­های خرید اقساطی با توجه به شرکت بیمه گر و نرخ حق بیمه، گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از ثبت سفارش و بررسی مدارک، بیمه‌­نامه شما صادر شده و در هنگام تحویل، چک های مربوطه اخذ می­گردد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا