مکمل بنزین
رپورتاژ

کیلید انتخاب شما را آسان می کند

با توجه اینکه در مدت اخیر بازار مسکن شرایط نامناسبی را داشته است بسیاری بر این باورند که کنترل قیمت مسکن و افزایش میزان ساخت‌وساز منوط بر مدیریت نرخ تورم است. زیرا با کاهش نرخ تورم علاوه بر اینکه می‌توان از جهش‌های نامناسب قیمت مسکن جلوگیری کرد بلکه امکان تأمین مالی بلندمدت مسکن جهت اجاره و خرید نیز فراهم می‌شود؛ بنابراین برای اجرای این طرح باید در پی تدوین طرحی جامع و بلند مدت بود تا با اجرای صحیح آن بتوان شاهد کنترل قیمت مسکن و افزایش میزان ساخت‌وساز جهت پاسخ به تقاضای خانوارها بود.

خرید آپارتمان در نیروی هوایی

یکی از محله‌های شرقی تهران نیروی هوایی نام دارد این محله که بخشی از منطقه 13 شهرداری تهران محسوب می‌شود از شمال با پادگان نیروی هوایی، از جنوب با خیابان پیروزی، از شرق با خیابان 30 متری نیروی هوایی و از غرب با خیابان دهقان همسایه است. خیابان اصلی نیروی هوایی در راستای شمال به جنوب قرار دارد و کوچه‌های فراوانی از جهت شرق به غرب به این خیابان اصلی منتهی می‌شود این محله یکی از مناطق پرطرف‌دار شرق تهران به شمار می‌رود و افراد فراوانی تمایل به خرید آپارتمان در نیروی هوایی دارند.

خیابان اصلی نیروی هوایی دارای 8 خیابان است که از یکم آغاز شده و تا هشتم ادامه دارد اما خیابان‌های پنجم و ششم از خیابان‌های معروف این منطقه به شمار می‌روند که تقاضا برای خرید آپارتمان در نیروی هوایی در این خیابان‌ها بیشتر است.

خیابان پیروزی هم یکی از خیابان‌های محله نیروی هوایی است که به دلیل قرار داشتن پایگاه مهم هوایی از خیابان‌های مشهور این محله به شمار می‌رود.

بافت محله نیروی هوایی سنتی و مدرن است به شکلی که در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی که بیشتر بومی نشینان سکونت دارند آپارتمان‌های مدرن و نوسازی ایجاد شده است که هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند در این آپارتمان‌ها سکونت کند؛ بنابراین با توجه به این بافت تلفیقی، متقاضیان خرید آپارتمان در نیروی هوایی به‌راحتی می‌توانند در این محله به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازند.

وجود مراکز خریدی همچون مجتمع تجاری کساء با 600 واحد تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو  و افق کوروش در این محله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در نیروی هوایی به‌راحتی قادر باشند مایحتاج خود را از این مراکز خریداری کنند.

علاوه بر مراکز خرید وجود مراکز درمانی و بهداشتی همانند بیمارستان فجر نیز از دغدغه ساکنان این محله جهت انجام امور درمانی و بهداشتی خود کاسته است و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در نیروی هوایی می‌توانند با مراجعه به این بیمارستان از امکانات درمانی و بهداشتی بهره‌مند شوند.

قیمت خرید آپارتمان در نیروی هوایی با توجه به نوع امکانات و متراژ متفاوت است و متقاضیان خرید آپارتمان در نیروی هوایی می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک مورد نظر خود را بین متری 15 میلیون و 500 هزار تومان تا 21 میلیون و 200 هزار تومان جستجو کنند.

خرید خانه در دریاچه چیتگر

محله دریاچه چیتگر یکی از مناطق جدید شمال غربی تهران است که در منطقه 22 شهرداری قرار دارد. این منطقه از شمال با شهرک شهید باقری، از جنوب با شهرک واوان، از شرق با شهرک راه‌آهن و از غرب با آزاد شهر همسایه است محله چیتگر به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب گردشگری غرب تهران به شمار می‌رود و متقاضیان فراوانی برای خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر وجود دارد.

محله دریاچه چیتگر به دلیل برخورداری از دریاچه مصنوعی یکی از اماکن تفریحی و گردشگری است که روزانه توریست‌ها و اقشار مختلفی از جامعه برای سپری کردن اوقاتی خوش به این محله مراجعه می‌کنند.

محله دریاچه چیتگر مملو از برج‌های مدرن و سر به فلک کشیده است که از معروف‌ترین آنها می‌توان به برج‌های مسکونی نگین، بیمه، چیتگر، صیاد شیرازی، امین و سروناز اشاره کرد؛ بنابراین متقاضیان خرید خانه در دریاچه چیتگر می‌توانند در این برج‌های نوساز و مدرن زندگی مطلوبی را تجربه کنند.

وجود مراکز تجاری بزرگی همچون بام لند در کنار دریاچه و هایپر مارکت های مجهز در این محله باعث شده که ساکنان در این منطقه به‌راحتی بتوانند اقلام مورد نیاز خود برای زندگی را از این مراکز تأمین کنند.

در کنار مراکز تجاری بیمارستان تری تا و درمانگاه پارسیا نیز بهترین خدمات درمانی و بهداشتی را به ساکنان و متقاضیان خرید خانه در دریاچه چیتگر ارائه می‌دهند بنابراین ساکنان این محله علاوه بر برخورداری از آب‌وهوای مناسب و دید مناسب دریاچه می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب نیز بهره‌مند شوند.

با توجه به اینکه محله دریاچه چیتگر منطقه‌ای گردشگری محسوب می‌شود امکان انجام تفریحات آبی همچون قایق‌سواری و ماهی گیری در کنار شهربازی نیز وجود دارد و مراجعه‌کنندگان با استفاده از این امکانات می‌توانند لحظات خوشی را برای خود و خانواده ثبت کنند.

با توجه به بافت نوساز و مدرن منطقه چیتگر و برخورداری از دید و آب‌وهوای مطلوب قیمت خرید خانه در دریاچه چیتگر متوسط رو به بالاست بنابراین متقاضیان خرید خانه در دریاچه چیتگر برای زندگی در منطقه‌ای توریستی و نوساز با بهترین امکانات باید از بودجه مناسبی برخوردار باشند.

قیمت خرید خانه در دریاچه چیتگر بین متری 17 میلیون و 600 هزار تومان تا 18 میلیون و 500 هزار تومان است بنابراین متقاضیان خرید خانه در دریاچه چیتگر برای سکونت در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید پس از انتخاب نام محله از بین فایل‌های ثبت شده ملک مورد نظر خود را جستجو کنند و پس از مشاهده امکانات و تصاویر ملک اقدام به بازدید حضوری و عقد قرارداد کنند.

خرید آپارتمان در بهار

محله بهار که در مرکز شهر تهران قرار دارد در منطقه 7 شهرداری است. این منطقه از شمال به خیابان بهار شیراز، از جنوب به خیابان طالقانی، از غرب به خیابان بهار و از شرق به خیابان شریعتی محدود می‌شود که به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و اداری یکی از محله‌های پر رفت‌وآمد تهران به شمار می‌رود؛ بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در بهار باید علاقه‌مند به سکونت در محله‌ای زنده باشند.

خیابان بهار به بورس پوشاک کودکان شهرت دارد به شکلی که بیش از 50 فروشگاه لباس کودک با برندهای مختلف در این محله به فعالیت می‌پردازند. وجود مراکز خریدی همچون مجتمع تجاری و اداری بهار، پاساژ چهل‌ستون و مجتمع تجاری سپنتا در این محله باعث شده که افراد مختلفی از اقصی‌نقاط تهران برای خرید پوشاک کودکان خود به این محله مراجعه کنند.

از جمله مراکز تفریحی محله بهار می‌توان به پارک طالقانی، پارک هنرمندان و زمین چمن شیرودی اشاره کرد که وجود این پارک‌ها باعث شده ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در بهار ساعت‌هایی را برای آرامش خود و خانواده در این پارک‌ها سپری کنند.

علاوه بر پارک‌ها مراکز درمانی همانند بیمارستان آراد، بیمارستان ایرانشهر، بیمارستان خانواده، 502 ارتش و بیمارستان سجاد نیز در این محله باعث شده که متقاضیان خرید آپارتمان در بهار و ساکنان این محله به‌راحتی بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

قیمت خرید آپارتمان در بهار متوسط رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در بهار می‌توانند ملک مورد نظر خود را با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید بین متری 18 میلیون و 200 هزار تومان تا متری 21 میلیون و 400 هزار تومان جستجو کنند و انتخابی هوشمندانه داشته باشند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا