مکمل بنزین
رپورتاژ

بررسی جدیدترین نسل دزدگیرهای ماشین

دزدگیر های معمولی و رایج در بازار برای همه آشنا هستند ، حتی دزدها . سارقان خودرو به سادگی در کمتر از چند دقیقه دزدگیر ماشین رو از کار می ندازن. در نتیجه تمام هزینه ای که برای قیمت دزدگیر کردیم به هدر می ره. خسارت بزرگتر اینه که اگه ماشینمون هم به سرقت بره عملا امکان یافتن و ردیابی خودرو برای ما میسر نیست. اما جایی برای نامید ی نیست . چرا که ما در این مقاله قصد داریم چند مدل دزدگیر بروز رو به شما معرفی کنیم، دزدگیر های سیمکارتی و هوشمندی که مجهز به جی پی اس هم هستند. درنتیجه امکان ردیابی موقعیت ماشینمون روهم برامون فراهم میکنه.

 دزدگیر ماشین چه امکاناتی میتونه داشته باشه؟

اول از همه باید بدونیم موقع خرید یک دزدگیر ماشین به چه امکاناتی باید بیشتردقت کنیم.  یا به زبان ساده تراز یک دزدگیر چه توقعاتی میشه داشت ؟

شاید یکی از مهم ترین ویژگی های یک دزدگیر نحوه اعلام هشدارها باشه . زمانی که خطری پیش میاد دستگاه چطور به ما اطلاع میده.

و مورد دوم احتمالا برد یک دزدگیر هست. ( یعنی محدوده ای که میشه از اون فاصله با امکانات دستگاه کار کرد )

و مورد سوم یقینا قیمت دزدگیر هست که مطمئنا باید مناسب باشه.

دزدگیر هایی که در این مقاله قصد بررسی اون ها رو داریم دزدگیر های سیمکارتی هستند. دستگاه های سیمکارت خور دور برد هستند و هیچ محدودیتی از نظر فاصله مکانی ندارن. چون میتونن از طریق پیامک و اینترنت و یا حتی تماس تلفنی با شما ارتباط برقرار کنن.

دزدگیر سیمکارتی مدل 300A

دزدگیر سیمکارتی مدل  300A محصولی از یک شرکت دانش بنیان ایرانیه . برتری این دزدگیر نسبت به سایر دزدگیرهای سیمکارتی موجود در بازار امکانات بی نظیری هست که در تولید این دستگاه پیش بینی شده. از جمله ریموت دور برد این دستگاه و سیستم اعلام هشدار بی سابقه دستگاه های رایان هست که باید عملکردش رو به طور مفصل براتون توضیح بدم .

دزدگیر سیمکارتی رایان مدل 300A علاوه بر 2 ریموت فیزیکی یک ریموت تصویری و دور برد داخل اپلیکیشن داره. این ریموت به شما این امکان رو میده که از فاصله ی خیلی دور درب ها، صندوق و در صورت نصب پاورویندوز شیشه ها رو کنترل کنید . این دستگاه این قابیلیت رو داره که در صورت نصب کیلس استارتر خودرو رو از راه دور روشن کنه.

نصب اپلیکیشن رایان روی هر تعداد گوشی موبایل امکان پذیره . این به این معناست که میتونید به هر یک از اعضای خانواده یک ریموت تصویری بدید .

دزدگیر ماشین تون اگه رایان باشه با شوک دادن به فلاشر ها غیر فعال نمیشه. و به خاطر ابعاد کوچیکش داخل ماشین جاساز میشه . این دستگاه هر اتفاقی برای ماشین بیافته به شما اعلام میکنه. مثلا هشدار بکسل شدن ماشین ، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، هشدار باز شدن درب خودرو، هشدار سرقت باتری ماشین، هشدار قفل نکردن درب ها ، هشدار سرعت غیر مجاز و حتی هشدار استارت خوردن و خاموش شدن ماشین.

دزدگیر سیمکارتی مدل 300RMB

این دستگاه درست مثل مدل قبل دارای قفل کودک ، ریموت ، آژیر و ال ای دی چشمک زن هست . از بالابر شیشه ، استارتر و چشمی هم پشتیبانی میکنه. این دزدگیر سیمکارتی علاوه بر این که تمام امکانات مدل قبل رو داره مجهز به جی پی اس هست . در نتیجه میتونید به صورت آنلاین و آفلاین ماشین رو ردیابی و چک کنید.

وضعیت خودرو به صورت گرافیکی داخل اپلیکیشن نمایش داده میشه (درب ها ، صندوق ، روشن یا خاموش بودن خودرو)

دستگاه های رایان مجهز به قطع کن هستند و میتونید ماشین رو از راه دور خاموش کنید.

مسیر های پیموده شده خودروی شما ذخیره میشه . میتونید بعدا مسیر های رفت و آمد ماشین رو روی نقشه شبیه سازی و بررسی کنید.

سیستم اعلام هشدار دزدگیر های رایان

اعلام هشدار دستگاه های رایان به این صورت هست ، که به عنوان مثال اگه به ماشین ضربه وارد بشه :

_1ماشین شروع به آژیر کشیدن میکنه

_2 دستگاه یا همون دزدگیر ماشین با شما تماس میگیره

_3 دستگاه برای 3 نفر پیامک هشدار ارسال میکنه

_4 اگر اپلیکیشن رایان روی گوشی اون 3 کاربر نصب باشه گوشی موبایلشون شروع به آژیر کشیدن میکنه

_5 هشدار به صورت صوتی از گوشی موبایلتون پخش میشه

_6 اگر دزد وارد خودرو بشه دزدگیر ماشین اجازه روشن شدن رو به ماشین نمیده

همونطور که دیدید دزدگیر های رایان بر خلاف دزدگیر های رایج در بازار فقط به آژیر کشیدن اکتفا نمیکنن و از راه های مختلف خطر رو به شما هشدار میدن .

اما باز هم مکنه این سوال توی ذهن شما بوجود بیاد که اگر از ماشین دور باشیم سارق فرصت کافی رو داره تا دزدگیر ماشین رو پیدا کنه و از کار بیاندازه. راه حل این مشکل استفاده از یک دزدگیر بی سر و صدا و کاملا نامحسوس هست.

ردیاب خودرو مدل 300MB

این دستگاه ردیاب برخلاف اسمش که به عنوان یک ردیاب خودرو شناخته میشه یه پا دزدگیره ماشینه.

این ردیاب با ابعاد کوچیکی که داره به راحتی توی ماشین جا ساز میشه و هیچ سر و صدایی نداره و کارشو نامحسوس انجام میده.

ردیاب رایان یک ردیاب هوشمنده که موقعیت و وضعیت خودرو رو به صورت آنلاین و آفلاین میتونه به شما اطلاع بده.

ردیاب رایان مدل 300RMB دارای شوک سنسور داخل هست و در صورت وارد شدن ضربه به خودرو و یا باز شدن درب ماشین با مالک خودرو تماس میگیره و همون سیستم اعلام هشدار رایان رو اجرا میکنه.

دستگاه دارای هشدار سرقت باتری خودرو ، حمل با جرثقیل ، سرعت غیر مجاز ، وارد شدن ضربه به ماشین  ، باز شدن درب خودرو ، استارت خوردن و.. هست. و مهم تر این که وقتی دستگاه روی حالت قفل قرار داده بشه به هیچ کس حتی شما که مالک دستگاه هستی اجازه استارت زدن رو نمیده .

این دستگاه مثل 2 مدل دزدگیر سیمکارتی که معرفی کردیم مجهز به خاموش کن هست و میتونه ماشین رو از راه دور خاموش کنه. شرکت رایان برای خاموش کردن خودرو از راه دور 2 روش فوری و امن رو برای دستگاه ها پیش بینی کرده. در روش اول ماشین بلافاصله خاموش میشه و در روش دوم یعنی روش امن ، دستگاه بعد از دریافت دستور خاموش کن صبر میکنه وقتی سرعت ماشین به زیر 30 کیلومتر بر ساعت رسید دستور رو اجرا میکنه .

برای دریافت مشاوره رایگان راجع به  بروز ترین ردیاب ها و دزدگیر ها  میتونین با شماره 02128427551 _ 02533551405 ویا شماره همراه  09391694144 ارتباط برقرار کنید .

ضمنا میتونی مستقیم وارد سایت شرکت رایان بشی و خودت اپلیکیشن رایان رو قبل از خرید دانلود و نصب کنی و به عنوان مهمان وارد برنامه رایان بشی.

https://rayangps.com/

نویسنده زهرا عبداللهی

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا