مکمل بنزین
رپورتاژ

فروش 5 ستاره خودروهای وارداتی شما

اگر شما هم به فکر فروش خودروی وارداتی خود هستید حتما با ما همراه باشید. گاهی تحت شرایطی دارندگان خودرو نیاز به فروش فوری خودرو دارند، اما به دلیل آشنا نبودن با ساز و کار بازار موفق به انجام این کار نمی‌شوند. این مشکل برای افرادی که مالک خودروهای خارجی و لوکس هستند بسیار جدی‌تر است.

ثبت آگهی فروش خودروهای خارجی نسبت به دیگر خودروها کمی دشوارتر بوده و دلیل آن هم مواردی مثل عدم کارشناسی درست، قیمت گذاری غیر اصولی، نبود طرح مناسب برای فروش ماشین‌های خارجی و … است. در ادامه قصد داریم طرح فروش 5 ستاره خودروهای وارداتی را به طور معرفی کنیم و با مزایای این طرح بیشتر آشنا شویم.

فروش خودرو اتوشناس

فروش خودروی خارجی

در بسیاری از موارد دارندگان خودرو اقدام به فروش وسیله نقلیه خود می‌کنند. انجام این کار برای خودروهای داخلی دشوار نبوده و به راحتی امکان فروش آن‌ها وجود دارد. در مقابل خودروهای وارداتی به دلیل قیمت بالا و مسائل فنی، فروش دشوارتری دارند. یکی از جدی‌ترین مشکلات در راستای فروش این خودروها عدم وجود بستر مناسب برای فروش است که فضای معامله را قابل اطمینان کند.

از مهم‌ترین مشکلات برای فروش خودروی وارداتی می‌توان به قیمت گذاری نامناسب اشاره کرد. متاسفانه به دلیل عدم شناخت کافی از این خودروها، در بسیاری از موارد امکان کارشناسی برای خودروها وجود ندارد و همین مسئله انجام معاملات فروش را برای خوروهای خارجی سخت‌تر می‌کند.

ثبت آگهی فروش خودرو

با یک جستجوی ساده در سطح اینترنت می‌توان موارد بسیاری در رابطه با فروش خودرو پیدا کرد؛ اما بهترین بستر برای معامله خودرو کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ اولین ویژگی مهم برای فضای معامله خودرو کارشناسی اصولی و پیشنهاد قیمت عادلانه است تا هر دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار از انجام معامله رضایت کامل داشته باشند.

امنیت از مهم‌ترین فاکتورها برای فروش خودرو است؛چون تا زمانی که فروشنده به بستر فروش اطمینان کافی نداشته باشد، انجام معامله ممکن نخواهد بود. پس اگر قصد معامله خودرو دارید، حتما توجه داشته باشید که این کار در بستری امن و زیر نظر کارشناسان حقوقی انجام بگیرد. یکی از دغدغه‌های بزرگ در رابطه با فروش انواع خودرو پیچیده بودن فرایند فروش است.

طرح 5 ستاره فروش خودروهای وارداتی

این طرح شامل ویژگی‌ها و مزایایی است که شما را در راه فروش خودروی وارداتی یاری کرده و فضایی امن برای انجام این معاملات فراهم می‌کند. در این طرح برای حل مشکلات پیرامون فروش ماشین‌های وارداتی بعد از بررسی نیازها و موانع، راه حل‌های مناسبی طراحی شده است.

همان‌طور که از نام این طرح مشخص است دارای 5 ویژگی یا مزیت بزرگ است که کار معامله خودرو را راحت‌تر می‌کند. هر ستاره از این طرح نشان‌دهنده یک ویژگی است که به ترتیب شامل صفر شویی رایگان خودرو، کارشناسی رایگان فنی، بدنه و در نهایت قیمت گذاری اصولی، گارانتی یک ساله موتور و گیربکس، درج آگهی رایگان در سایت اتوشناس و در مرحله آخر عقد قرارداد فروش در اتوشناس است.

طرح پنج ستاره اولین طرح در رابطه با معامله خودرو‌های خارجی است و برای استفاده از این طرح نیز کافی است به سایت مجموعه اتوشناس مراجعه کرده و با تکمیل نمودن فرم مربوطه منتظر تماس کارشناسان برای راهنمایی‌های بیشتر باشید. اما مراحل فروش در این طرح چه ترتیبی دارد؟ در ادامه تمام مراحل را بررسی خواهیم کرد.

مراحل فروش 5 ستاره اتومبیل

برای استفاده از این طرح و بهره‌مندی از مزایای آن کافی است در گام اول در خواست خود را ثبت کنید. برای این کار می‌توانید به سایت مجموعه اتوشناس مراجعه کرده و در صفحه مربوطه فرم مورد نظر را تکمیل نمایید. همچنین می‌توانید اقدام به تماس با شماره‌های پشتیبانی مجموعه کنید یا به صورت حضوری درخواست خود را اعلام کنید.

در گام بعدی و بعد از ثبت درخواست از سمت کارشناسان مجموعه، با شما تماس خواهد گرفته شد و تمام راهنمایی‌های لازم در رابطه با معامله خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. سپس ماشین شما برای صفر شویی وارد مجموعه شده و بعد از آن امور مربوط به کارشناسی خودرو، ثبت گارانتی موتور و گیربکس و درج آگهی در سایت انجام می‌شود.

در طرح پنج ستاره نیز در گام آخر تمامی فرایندهای مربوط به عقد قرارداد توسط کارشناسان باتجربه مجموعه صورت می‌گیرد.

مزایای طرح 5 ستاره

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد این طرح اولین و کامل‌‎ترین شیوه فروش خودرو در سطح کشور است که به دارندگان خودروهای خارجی که وارد کشور شده‌اند این امکان را می‌دهد تا با شرایط ویژه‌ای اقدام به فروش اتومبیل خود کنند. این طرح شامل مواردی است که فرایند معامله خودرو را تسهیل می‌کند.

فروش 5 ستاره خودرهای وارداتی اتوشناس

ستاره اول : صفر شویی

اولین ستاره مربوط به صفر شویی ماشین است و همان‌طور که می‌دانید منظور از صفر شویی شست و شوی تمامی قطعات و قسمت‌های مختلف خودرو است. این موارد شامل قطعات داخلی و خارجی کابین اتومبیل مثل سقف، صندلی‌ها، رودری، داشبورد، موتور، لاستیک و بدنه و … است.

توجه داشته باشید این امر به صورت کاملا حرفه‌ای توسط دستگاه‌های مجهز انجام می‌شود که در آن هیچ گونه آسیبی به قسمت‌های مختلف خودرو وارد نمی‌شود. همچنین شایان ذکر است که این کار کاملا رایگان انجام می‌شود و بابت آن از فروشنده مبلغی دریافت نخواهد شد. از مزایای این کار می‌توان به ظاهر مناسب قسمت‌های مختلف اتومبیل اشاره کرد که از خراب شدن چهره ماشین جلوگیری می‌کند و زیبایی خودرو را نمایان می‌کند.

ستاره دوم : کارشناسی خودرو

در قسمت‌های قبل به یکی از مهم‌ترین مشکلات در راستای فروش خودرو خارجی اشاره کردیم و آن هم عدم اطلاعات کافی از ماشین‌های خارجی بود. این کمبود اطلاعات باعث می‌شود تا کارشناسی خودرو به درستی صورت نگیرد و در بسیاری از موارد قیمت پیشنهادی برای فروش از قیمت واقعی خودرو بسیار دورتر باشد.

در مجموعه اتوشناس امور مربوط به کارشناسی توسط افراد متخصص در این زمنیه انجام می‌شود و برای قیمت گذاری تمام قسمت‌های ماشین بررسی می‌شود. بعد از انجام بررسی‌ها و تست‌های لازم قیمت منصفانه‌ای برای فروش خودرو تعیین خواهد شد. بهتر است بدانید این بررسی‌ها شامل تمامی قسمت‌های ماشین از قطعات فنی گرفته تا ظاهر می‌شود.

ستاره سوم : گارانتی یکساله موتور و گیربکس

یکی از دغدغه‌های مالکین ماشین برای فروش خودرو نداشتن گارانتی است. طبیعتا زمانی که محصولی را تهیه می‌کنیم به دنبال خرید محصولی هستیم که تضمین کیفیت داشته باشد. این موضوع در رابطه با خرید خودرو نیز صدق می‌کند و در هنگام خرید به طور طبیعی جذب محصولی خواهیم شد که گارانتی مناسبی داشته باشد.

در طرح 5 ستاره برای فروش خودروهای خارجی بعد از بررسی‌های لازم، اقدامات لازم نیز صورت گرفته و در نهایت موتور و گیربکس ماشین شما به مدت 1 سال از طرف مجموعه گارانتی می‌شود. این گارانتی خود گامی مهم در راستای اعتماد سازی برای فروش است که کمک شایانی در فروش فوری خودرو می‌کند.

ستاره چهام : درج آگهی رایگان فروش خودرو

در بسیاری از بسترها برای معامله خودرو باید هزینه‌ای بابت ثبت آگهی فروش خودرو پرداخت شود تا فروشنده مجوز لازم برای ثبت آگهی را دریافت کند. مجموعه اتوشناس با ارائه خدمات مختلف در رابطه با انواع خودروهای داخلی و خارجی مشترکان زیادی دارد و با ایجاد طرح 5 ستاره بستر مناسبی برای به فروش رساندن انواع خودروها دارد.

ستاره پنجم : عقد قرارداد فروش

یکی از مهم‌ترین کارها برای فروش خودرو بدون شک انجام این کار در بستری امن است. به فروش رساندن خودرو در طرح 5 ستاره زیر نظر افراد متخصص حقوقی انجام می‌شود و تمام فرایندها به صورت قانونی در سریع‌ترین زمان صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است تمام مراحل به صورت شفاف برای طرفین شرح داده می‌شود تا از صحت معامله فروش سریع خودرو اطمینان لازم حاصل شود.

ثبت آگهی فروش خودرو اتوشناس

برای خرید و فروش خودرو به سایت اتوشناس با آدرس اینترنتی https://autoshenas.com/ مراجعه کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02145267 تماس بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا