مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبر

نسخه ایرانیزه خودرو فورد کوگا، با استتار در کشور دیده شد!

ساعاتی پیش بود که پایگاه خبری چرخان، برای اولین بار خبر ورود خودرویی براساس فورد کوگا که طراحی ظاهری متفاوتی داشت را منتشر کرد. اما در همین راستا، دقایقی پیش بود که تصویری از نمای عقب این خودرو بدستمان رسیده که گویای برخی نکات است.همانطور که گفته شد، این خودرو براساس فورد کوگا بوده و طراحی این خودرو برای بازار ایران متفاوت شده است. البته برخی افراد ادعا می‌کنند که طراحی خودرو مذکور و خودرو فورد تورنئو کانکت که سال گذشته، در یکی از خیابان‌های تهران دیده شد، در کشور چین و به سفارش شرکت دیار خودرو انجام شده است؛ زیرا این طراحی‌ها را در هیچ یک از کشورهای دیگر، جز ایران نخواهید دید.

البته تصویر فوق از نمای عقب خودرو بوده و باتوجه به اخبار موثق، نمای جلو این خودرو، دقیقا مشابه فورد تورنئو کانکت که سال گذشته در کشور دیده شد، است. یکی از نکاتی که در نگاه اول به ذهن مخاطب می‌رسد، این است که باتوجه به تغییر طراحی درب صندوق، چراغ ها و… نسبت به فورد کوگا، مکان نصب پلاک در صندوق عقب در نظر گرفته نشده است. همچنین رینگ خودرو هم، برای نسخه 2016 فورد کوگا است.

باتوجه به استتار شدن خودرو مذکور، احتمالا از روزهای آینده، شرکت واردکننده این خودرو، روند تست و آزمایش‌های تطبیقی و… را آغاز کرده و در روزهای آینده، این خودرو بیشتر در خیابان های کشور قابل مشاهده خواهد بود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا