مکمل بنزین
گوناگونخبر

پورشه و بازسازی یه عکس ورزشی جذاب!

در سال ۱۹۶۳، اگون زیمرمن یک پرش جسورانه بر روی پورشه ۳۵۶ انجام داد. این عکس به لطف حس هیجانی که آن دره برفی به مخاطب القا می‌کند؛ بارها و بارها در تبلیغ این برند آلمانی مورد استفاده قرار گرفته است. امسال، پورشه تصمیم گرفت، این عکس را به کمک اسکیت باز نروژی، Aksel Lund Svindal، بازسازی کند؛ زیمرمن و سویندال هر دو، شماره ۷ را بر تن می‌کنند، آن دو در المپیک، در رشته اسکی سرعت مدال‌های طلا را به دست آورده‌اند و علاقه زیادی به پورشه دارند.

سویندال در این باره می‌گوید: “این عکس واقعا عالی است، برای من، به عنوان یک کودک و یک طرفدار پورشه، چیزهای هیجان‌ انگیز زیادی در این عکس وجود داشت.” وی در ادامه افزود: “پیام این عکس آن است که جسور باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید. و این دقیقا همان کاری است که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم.” این بار، پورشه خودروی دیگری را انتخاب کرده که یک شروع جدید را رقم می‌زند. سویندال، در یک دره‌ برفی در کوهستان، تصویری که با تایکان بسیار مشهور شده بود را بازسازی کرد. لوتز مسکه، نائب رئیس هیئت اجرایی Porsche AG می‌گوید: “بازسازی این عکس تاریخی و آن پرش، نشان دهنده پایبندی به سنت است.” وی افزود: “البته ما با تمام سرعت به سمت آینده حرکت می‌کنیم و روز به روز نوآوری‌های جدیدی ارائه می‌دهیم.” این بازسازی بیش‌تر از یک ادای احترام ساده به پرش ایگون زیمرمن است، برای ما، این عکس نماد پلی بین گذشته، حال و آینده است.”

برای پرش، پورشه برادر کوچک‌تر اگون، کارلاینز، و برادرزاده‌اش، مایکل را دعوت کرد تا شاهد عکاسی باشند. نتیجه این کار، یک عکس دوست داشتنی از هر دوی آن‌هاست که با حیرت و شگفتی به پرش سویندال خیره شده‌اند. نتیجه عکاسی از سویندال واقعا رضایت بخش است، و دوست داشتنی‌ترین بخش این عکاسی احتمالا واکنش سویندال به عکس است. او در حالی که از دیدن دو عکس در کنار هم کاملا شگفت زده شده می‌گوید: “خب… وای… واقعا فوق‌ العاده شده…” وی در ادامه گفت: “اگر اجازه اظهار نظر درباره عکس رو داشته باشم باید بگم که واقعا ازش راضی هستم، عکس عالی شده.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا