مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 ویژه مادران با تحویل سه ماهه

ایران خودرو فروش پژو 207 با موتور TU3 را برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت آغاز کرده است. در این طرح، 207 با موتور TU3 تنها با رنگ سفید با قیمت 323 میلیون و 800 هزار تومان و موعد تحویل 90 روزه عرضه خواهد شد. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 فروش فوق‌العاده (فراخوان) طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

نکته 1: اولویت‌های اعلامی مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه می‌باشند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نمی‌باشد.

نکته 2: متقاضیانی که در بخش سوم اولویت تابستان 1402 فروش فوق‌العاده (فراخوان) مادران سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند و پیامک آر سالی از سوی ایران خودرو را دریافت نموده‌اند می‌بایست به‌منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز نمایند.

نکته 3: در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی ازجمله ارتقاء استاندارد، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت می‌باشد. با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد 1402، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سررسید موعد تحویل اطلاع‌رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

 طرح فروش فوق‌العاده (فراخوان) با موعد تحویل 90 روزه ویژه متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برابر با اولویت‌بندی اعلام شده وزارت صمت مطابق با جدول بالا از روز چهارشنبه مورخ 17.03.1402 شروع و تا روز یکشنبه 28.03.1402 ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا