مکمل بنزین
گوناگونخبر

ونوسیا V آنلاین با پیشرانه هیبریدی راهی بازار شد

ونوسیا برندی متعلق به جوینت ونچر نیسان و دانگ‌ فنگ است و همان‌طور که در خبرهای مختلف بارها در چرخان اعلام کرده‌ایم، قرار است سه نمونه از محصولات آن شامل V آنلاین، D60 پلاس و استار به‌صورت وارداتی در کشورمان عرضه شوند. حال نسخه هیبریدی یکی از این خودروها یعنی مدل V آنلاین با قیمتی از 118,900 معادل 16,400 تا 149,900 معادل 20,700 راهی بازار چین شده است. V آنلاین هیبریدی که با نام DD-i شناخته می‌شود، اولین محصول ونوسیا با تکنولوژی هیبریدی DD-i محسوب می‌شود.

این قوای محرکه از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 163 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور و به همراه یک موتور الکتریکی با 204 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تشکیل شده است. دو پکیج باطری مختلف 10.3 و 18.4 کیلووات ساعتی هم قابل سفارش خواهد بود که به ترتیب برد تمام الکتریکی 60 و 110 کیلومتر را فراهم می‌کند. برد کلی این خودرو با باک سوخت پر و شارژ کامل باطری هم به 1132 کیلومتر می‌رسد و شتاب صفرتاصد کیلومتر آن 7.8 ثانیه خواهد بود.

این کراس‌اوور هیبریدی چینی که روی رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی قرار گرفته است، 4,607 میلی‌متر طول، 1,917 میلی‌متر عرض و 1,629 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2,700 میلی‌متر است. ازجمله ویژگی‌های ظاهری V آنلاین هم می‌توان به جلوپنجره بزرگ چندضلعی با الگوی داخلی V شکل، شیب زیاد ستون‌های D، طرح سقف شناور، چراغ‌های سراسری عقب، اسپویلر بزرگ در بالا و چراغ ترمز سوم V شکل اشاره کرد. نشان PHEV به معنای پلاگین‌هیبریدی هم در پایین سمت چپ درب صندوق دیده می‌شود.

در داخل خودرو، ونوسیا برای این نسخه هیبریدی از چرم سبز روشن استفاده کرده تا فضایی با طراوتی ایجاد کند. بااین‌حال، دو نمایشگر 12.3 اینچی برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و غربیلک فرمان با نسخه معمولی تفاوتی ندارد. ازجمله تجهیزات این خودرو هم می‌توان به چهار ایربگ، سانروف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، استارت از راه دور، شارژر بی‌سیم، تودوزی چرمی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو و سیستم صوتی با هشت بلندگو اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا