مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

قیمت پنج محصول جدید سایپا اعلام شد، اطلس 344 میلیون!

سرانجام پس از چند ماه تعلل در اعلام قیمت پنج محصول جدید سایپا که در سامانه فروش یکپارچه خودرو عرضه شده بودند، قیمت نهایی این خودروها در جلسه شورای رقابت مشخص شده است.

قیمت ساینا GX

بر این اساس، قیمت ساینا GX برابر با 283 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو درواقع نسخه آپشنال ساینا S است که از تجهیزات بیشتری مثل نمایشگر لمسی، دوربین دید عقب و رینگ آلومینیومی بهره می‌برد. ساینا GX همچنین به نسخه ارتقاءیافته پیشرانه 1.5 لیتری M15 هم مجهز شده که 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور دارد.

قیمت ساینا GX

یکی دیگر از مدل‌های جدید ساینا مدلی بنام DA-S است که قیمت 273 میلیون تومانی برای آن اعلام شده است. این درواقع تیپ پایه جدید ساینا است. برای مقایسه، ساینا S هم‌اکنون 254 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت سایپا اطلس

یکی از خودروهایی که خیلی‌ها منتظر اعلام قیمت آن بودند اطلس است. این خودرو در اصل نسخه فیس‌لیفت کوییک محسوب می‌شود که قرار است در چهار تیپ شامل دو مدل دستی و دو مدل اتوماتیک به بازار عرضه شود که فعلاً فقط قیمت تیپ G اعلام شده است. این تیپ مدل آپشنال گیربکس دستی است که با تجهیزاتی مثل طرح دورنگ بدنه، سانروف، آنتن کوسه‌ای، آینه‌های جانبی تاشو برقی، صندلی‌های چرمی، نمایشگر 7 اینچی لمسی و… ارائه می‌شود. قیمت اطلس جی 344 میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت کوییک GX R

GX R هم یکی از تیپ‌های جدید کوییک است که از همان ارتقاءهای ساینا GX بهره می‌برد. این تیپ فول آپشن کوییک محسوب می‌شود که در مدل R با بدنه دورنگ ارائه می‌شود. قیمت کوییک جی‌ایکس آر 321 میلیون تومان اعلام شده است. برای مقایسه، کوییک S هم‌اکنون 276 میلیون و کوییک R در حال حاضر 256 میلیون تومان است.

قیمت شاهین اتوماتیک

و درنهایت به گران‌ترین محصول جدید سایپا یعنی شاهین اتوماتیک CVT می‌رسیم که با قیمت 546 میلیون تومان عرضه می‌شود. این خودرو با همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 109 اسب بخار قدرت ارائه می‌شود که حالا به گیربکس اتوماتیک هفت سرعته CVT متصل شده است. شاهین اتوماتیک از تجهیزات بیشتری هم مثل کروز کنترل، آنتن کوسه‌ای، نمایشگر بزرگ‌تر 10 اینچی و تریم کرومی عقب ارائه می‌شود. شاهین اتوماتیک حدود 120 میلیون تومان از شاهین G دستی گران‌تر است.

قیمت شاهین اتوماتیک

جدول قیمت محصولات جدید سایپا

خودرو

قیمت (ریال)

شاهین اتوماتیک 5,459,927,463
ساینا DA-S 2,730,650,629
ساینا GX 2,830,925,870
اطلس G 3,441,876,317
کوییک GX R 3,215,377,380

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. قیمت کارخونه که هروقت صلاح بدونید بالا می‌برید برای چه ماشین هایی . خدایا کابوس تا کی

    1. این یک تاکتیکه فروش هست برای متقاعد کردن شما که راضی به خرید کوییک s بشین.
      اول مبلغ درشته که کوییک gx هست رو بهتون میگن بعد میگین وای چقدر زیاااد، بعدش مبلغ کوییک s رو میگن و بعدش میگین آخی باز این بهتره… اینجوری ماشین های آشغالشون رو گرون گرون میفروشن به خلق الله…
      و این هم بماند که مردم میخوان لخت بشن و بی عدالتیو دزدیو اختلاس وجود نداره.

  2. سلام این قیمت ها قیمت نهایی هستند یا قیمت خام و بدون احتساب مالیات و…؟

  3. اینم از قیمت گذاری شورای خائنین
    لطفا سخنگو یا یکی از اعضای این شورا ابهامات و فجایع این قیمت گذاری رو برای ما توصیح بده :
    * برای ۴ مدل خودروی کوییک (جی ایکس دستی و اتومات و جی ایکس آر دستی و اتومات) فقط یک قیمت داده شده ؟؟!!
    * این قیمت تمام شده هست یا کارخونه ؟؟!!
    * چطور وقتی این شورا قیمت تمام شده کوییک پلاس اتومات(که تقریبا فول ترین نوع کوییک هست) رو الان نزدیک ۳۲۰ و قیمت پژو پارس رو ۲۹۰ کارشناسی کرده و الان قیمت کوییک جی ایکس رو که قطعا از این دو تا ماشین در جایگاه پایین تری قرار داره رو این قیمت فضایی؟؟!!
    * تکلیف کسایی که اسفند سال پیش ثبت نام کردن و نصف قیمت خودرو رو اون زمان واریز کردن چیه(تورم بخشی یا قیمت دیگه…)؟؟!!!
    * چرا باید قیمت خودرو رو جوری اعلام کنید که نیاز به رمزگشایی و هفته ها گمانه زنی و … باشه ؟؟!!
    * و ده ها سوال و اما واگر دیگه …
    و مطمئن هستم که دسته آخر همه چی به ضرر مشتری و خریداران این خودرو ها میشه
    هم سفره شدن سایپا و این به اصطلاح شورا مبارکشون

  4. توروخدا کسی که این خبرو زدی توروخدا به داد ما برس ما صدامون به هیچ جا نمی‌رسه من پولم از پارسال تا الان دادم گفتم نهایت 120میلیون دیگه باید بدم نه 210میلیون آخه من حقوقم شیش میلیونه چطور از پارسال تا الان دویست تومن پس انداز میکردم آخه خدا نشناس ها
    همین صدتومنم وام گرفتم الان میگن بجای صد تومن دویست بدین هیچکسی هم نیست بگه چرا
    خدایا کجایی چرا جواب اینارو نمیدی توروخدا منتشر کنید شاید یکی صدای ماروشنید

  5. هرروزیک نقشه سراین مردم بدبخت فلک زده داریدبه قول خدتون اهن پاره راکیلویی چندحساب میکنیداون ادل وانصاف علی هم که ازش دم میزنیدهمین طوربوده پس وامصیبتا!!!!اپس مسئولینی که این قیمتهای منصفانه راکه (البته برای خودروسازان نه برامردم)اعلام نموده اند(مردمو)نفری۲تاشاسی گرفته اندیاقولشوداده اند

  6. همه گرانفروشی ها بخاطر قطعه سازانه ، من خودم میتونم با ۱۵۰ ۱۶۰ میلیون تومن یه کوییک تولید کنم

  7. این یک تاکتیکه فروش هست برای متقاعد کردن شما که راضی به خرید کوییک s بشین.
    اول مبلغ درشته که کوییک gx هست رو بهتون میگن بعد میگین وای چقدر زیاااد، بعدش مبلغ کوییک s رو میگن و بعدش میگین آخی باز این بهتره… اینجوری ماشین های آشغالشون رو گرون گرون میفروشن به خلق الله…
    و این هم بماند که مردم میخوان لخت بشن و بی عدالتیو دزدیو اختلاس وجود نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا