مکمل بنزین
گوناگونتحلیلی

رویکرد چری در نمایشگاه خودروی پکن 2024

نمایشگاه خودروی پکن یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در چین محسوب می‌شود. این نمایشگاه که با نام اتو چاینا هم شناخته می‌شود، از سال 1990 به‌صورت دوسالانه (هر دو سال یک‌بار) برگزار می‌شود و میزبان انواع و اقسام خودروسازان چینی و غیرچینی است. بااین‌حال، ازآنجایی‌که نمایشگاه پکن نمایشگاه بومی چین محسوب می‌شود، حضور خودروسازان چینی در این رویداد پررنگ‌تر است و هر دوره می‌توانیم جدیدترین محصولات و نوآوری‌های این خودروسازان را در پکن ببینیم. نمایشگاه خودروی پکن 2024 نیز از 24 آوریل تا 4 می (5 تا 15 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

موضوع اصلی نمایشگاه امسال، «New Eco» به معنای زیست‌بوم جدید است. همان‌طور که از این موضوع مشخص است، نمایشگاه پکن 2024 روی سازگاری و حفاظت از محیط‌زیست تمرکز دارد و خودروسازان سعی می‌کنند در معرفی محصولات خود به این اصل توجه داشته باشند. چری هم به‌عنوان یکی از خودروسازان بزرگ و مشهور چین، دستاوردهای خود را در نمایشگاه پکن به نمایش خواهد گذاشت که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به پایداری زیست‌محیطی، بشردوستی و حفاظت از محیط‌زیست است.

صنعت خودروسازی در حال گذر از یک انقلاب تکنولوژیکی است و خودروسازان دیگر صرفاً یک وسیله نقلیه ساده تولید نمی‌کنند بلکه خودروهای جدید باید به جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان هم مجهز باشند. علاوه بر این، قوای محرکه خودروها هم در حال حرکت به سمت نمونه‌های پاک‌تر مثل هیبریدی و برقی و فاصله گرفتن از بنزین است؛ بنابراین، خودروها در حال تبدیل شدن به نهادهای جامع و یکپارچه هستند که نیاز به حمایت از چندین فناوری و صنایع دارند. درنتیجه، رقابت در صنعت خودروسازی از تمرکز صرف بر محصولات تولیدی، به محصولات و اکوسیستم‌های فراگیر تغییر می‌کند.

این یعنی خودروسازان باید علاوه بر تولید خود، به دیگر جبه‌های حمل‌ونقل هم توجه داشته باشند. به‌عنوان‌مثال، شرکت‌های خودروسازی باید به دنبال کارآمدتر کردن خطوط تولید و کارخانه‌های خود باشند تا در فرایند تولید خودرو کمترین آسیب ممکن به محیط‌زیست وارد شود. علاوه بر این، بسیاری از خودروسازان جهان سراغ استفاده از مواد پایدار در خودروهای خود رفته‌اند تا استفاده از موادی مثل چرم که به محیط‌زیست لطمه میزند را کاهش دهند. چری نیز با پرورش یک اکوسیستم متنوع حول محور «مردم»، «وسایل نقلیه» و «زندگی‌ها» به این تغییرات پاسخ می‌دهد و هدف آن ارائه تجربیات زندگی هوشمند به کاربران در سراسر جهان است.

این شرکت همچنین متعهد به تولید سبز و توسعه فناوری‌ها و محصولاتی باانرژی است. این موضوع را می‌توانیم در محصولات و استراتژی اخیر این شرکت ببینیم به‌گونه‌ای که چری از ابتدای سال 2023 دو برند جدید بنام آی‌کار و لوکسید را برای تولید و عرضه خودروهای الکتریکی ایجاد کرده است. علاوه بر این، چری سری فالوین خود را هم برای تولید نسخه‌های هیبریدی از محصولات خود احیا کرده است.

چری اما علاوه بر فعالیت‌های تجاری خود، فعالانه در طرح‌های رفاه عمومی در سراسر جهان شرکت می‌کند. در سال 2023، این شرکت 6 میلیون دلار به یونیسف برای برنامه موضوعی آموزش جهانی اهدا کرد و با IUCN برای همکاری جهانی در زمینه‌هایی مانند آموزش کودکان و حفاظت از محیط‌زیست شریک شد. این فعالیت‌ها نشان می‌دهد خودروسازان چینی مثل چری برنامه‌های جماعی برای آینده و تغییرات پیش روی صنعت خودروسازی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا