مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

بی‌وای‌دی یانگ وانگ U8 با موتور دوگانه معرفی شد

محصول بی‌وای‌دی یانگ وانگ U8 به تازگی در بازار شاسی بلندهای لاکچری وارد شده است و قرار است با موتور دوگانه خود انقلابی در بازار ایجاد کند. چیزی که باعث می‌شود این خودرو با سایر محصولات در بازار متفاوت باشد سیستم IWD یا نیروی محرک جداگانه هوشمند است که از چهار موتور برقی پشتیبانی می‌کند.

این سیستم می‌تواند پایداری و کنترل بالایی را در چالش برانگیزترین موقعیت‌ها به ارمغان بیاورد. مهندسی خوب بی‌وای‌دی در همه جای این خودرو به چشم می‌خورد. کمپانی سازنده اظهار داشته است که این خودرو قرار است با قیمت تقریبی ۱۵۰ هزار دلار وارد بازار شود.

پس با یکی از گرانترین محصولات چینی در رده خودروهای الکتریکی که به تولید انبوه رسیده و فناوری‌های جذابی دارد، روبرو هستیم. از زمان معرفی این محصول، بی‌وای‌دی یانگ وانگ U8 بخاطر عملکرد و توانایی‌های بی‌نظیرش، تمام توجه افراد را در بازار به خود جلب کرده بود.

ولفگنگ اگر که سابقه طراحی محصولات لامبورگینی، آئودی و آلفا رومئو را نیز داشته است به عنوان طراح بی‌وای‌دی یانگ وانگ U8 انتخاب شد. در بخش طراحی عناصر آینده نگرانه‌ای به چشم می‌خورند، جلو پنجره برجسته در بخش جلو به همراه لوگوی یانگ وانگ، طراحی خاص روی بدنه و غیره توانستند ظاهر آفرودی به این خودرو ببخشند. چراغ‌های جلو و عقب از نوع ال‌ای‌دی هستند.

این مطلب را نیز بخوانید: بی‌وای‌دی در نمایشگاه خودرو چنگدو از Seal 06GT رونمایی می‌کند

در بخش ابعاد به اندازه 5319 در 2050 در 1930 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3050 میلی‌متر می‌رسیم. در یک نگاه، قفسه روی سقف برای قرار دادن بار، چرخ‌های قدرتمند و اسپویلر عقب برای بهبود آیرودینامیک به چشم می‌خورند.

در کابین ویژگی‌های جدیدی حضور دارند، همچنین تراشه ۴ نانومتری رابط کاربری و سیستم هوشمند صوتی انجام کارها را برای راننده و سرنشینان آسان‌تر خواهند کرد. صندلی‌ها به سیستم حافظه، تهویه، گرمایی و تنظیم به صورت ۸ جهته، ماساژ و… مجهز شده‌اند. این خودرو در دو نسخه ۵ سرنشینه و ۳ سرنشینه به بازار خواهد آمد.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، موتور بنزینی توربو ۲ لیتری با ۴ پیشرانه برقی (با قدرت 1180 اسب بخار و 1280 نیوتون متر گشتاور) اشاره کنیم. شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت تنها در ۳.۶ ثانیه اتفاق می‌افتد. حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا