مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی با قیمت 22500 دلار وارد بازار می‌شود

هونگچی اخیرا از هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی با قیمتی برابر با 159,800 یوآن (22,500 دلار) رونمایی کرد. این خودروی جدید با پلتفرم HS3 بنزینی ارائه شده که با موتور 1.5T پلاگین هیبریدی ساخته شده بود. در بخش جلویی زبان طراحی جدیدی به چشم می‌خورد.

یک جلو پنجره عمودی بزرگ آبشاری به همراه نوارهای کرومی توجه‌مان را به خود جلب می‌کنند. این نوارها در دو بخش جانبی ‌پهن‌تر شده‌اند. لوگوی عمودی هونگچی نیز از کاپوت تا جلوپنجره ادامه یافته است. چراغ‌های جلو و چراغ‌های دی‌تایم با طراحی C شکل به خوبی طراحی شدند.

بخش پشتی با چراغ‌های سرتاسری و لوگوی PHEV در گوشه سمت راست بالا تفاوت زیادی به خودرو می‌بخشد. اندازه این شاسی‌بلند کامپکت تغییر خاصی نداشته است و با همان سایز 4655/1900/1668 میلی‌متر همراه می‌شود. فاصله بین دو محور هم 2770 میلی‌متر اندازه‌گیری می‌شود.

شش رنگ‌بندی برای بدنه در نظر گرفته شده که شامل مشکی، سفید، خاکستری، سبز با سقف دودی، سفید با سقف دودی، آبی با سقف دودی هستند. با ورود به کابین یک نمایشگر 12.6 اینچی مرکزی به همراه نمایشگر کلاستر 12.3 اینچی ال‌سی‌دی توجه‌مان را به خود جلب می‌کنند. علاوه بر تم مشکی، بخش داخلی با رنگ آبی کمرنگ که منحصر به نسخه پلاگین هیبریدی خواهد بود، ساخته شده است.

این مطلب را نیز بخوانید: هونگچی H6 با عملکرد و ویژگی‌های جذاب به بازار می‌آید

کابین با سیستم هوشمند Qisi 1.0 هونگچی، نورپردازی محیطی 253 رنگه، دو پنل شارژ وایرلس 40 و 15 وات به علاوه صندلی برقی شش جهته راننده، صندلی جلو مجهز به سیستم تهویه، گرمایی، کاپ هولدر طراحی شده و تنها تهویه صندلی جلو و صندوق مجهز به سنسور مخصوص به نسخه پلاگین هیبریدی خواهد بود.

در بخش فنی به یک موتور پلاگین هیبریدی 1.5T و یک موتور برقی می‌رسیم. حداکثر قدرت خروجی 166 اسب بخار و حداکثر گشتاور نیز 258 پوند فوت گزارش می‌شود. قدرت موتور برقی نیز برابر با 188 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور است. باتری لیتیوم آهن فسفات 18.4 کیلووات ساعت CATL بردی برابر با 115 کیلومتر تولید می‌کند. برد کامل نیز چیزی حدود 1100 کیلومتر گزارش می‌شود.

در سال 2024، میزان فروش هونگچی HS3 حدودا 2668 دستگاه برآورد شد. برای اخبار بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا