مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

سوزوکی از نسل جدید IGNIS و فیس‌لیفت S-Cross رونمایی می‌کند!

کمپانی سوزوکی در نظر دارد تا نسل جدید خودروی IGNIS را برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش بگذارد. هم زمان با این اقدام، نسخه فیس‌لیفت شده SX4 S-Cross نیز رونمایی خواهد شد. سال پیش و در جریان نمایشگاه توکیو موتور؛ از نسل جدید شاسی‌بلندهای سوزوکی صحبت شده بود و حالا قرار است که این شاسی‌بلندهای جدید را ببینیم. چهره جدید آنها بدون هیچ شک و تردیدی نشان از شخصیت جدید و چند منظوره آنها دارد!

suzuki

سوزوکی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی IGNIS جدید منتشر نساخته است. با این حال به نظر می‌آید که نسل جدید IGNIS بر روی یک پلتفرم جدید و سبک وزن‌تر طراحی و تولید شده است. در رابطه با پیشرانه IGNIS جدید، این احتمال وجود دارد که از یک موتور ترکیبی بنزینی 1.2 لیتری و یک موتور الکتریکی کوچک استفاده شود.

suzuki

فیس‌لیفت SX4 S-Cross نیز با طراحی مجدد نمای جلو و عقب خودرو همراه بوده و کیفیت مواد به کار رفته برای ساخت آن بسیار بالا خواهد بود. اما خبر مهم مربوط به پیشرانه SX4 S-Cross جدید است. SX4 S-Cross در دو مدل مختلف و با دو پیشرانه 1 و 1.4 لیتری BoosterJet توربوشارژ  عرضه خواهد شد. همچینین نسخه دیزلی SX4 S-Cross جدید به موتور 1.6 لیتری مجهز شده است.

سوزوکی IGNIS جدید تا ژانویه 2017 به بازار اروپا عرضه خواهد شد و خودروی SX4 S-Cross نیز تا فصل پاییز به تولید می‌رسد. سوزوکی اعلام کرده است که جزئیات بیشتری درباره این دو خودرو، در تاریخ 29 سپتامبر؛ و در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه خودروی پاریس منتشر خواهد شد.

  سوپر اسپورت مورد علاقه خود را تست کنید!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا