مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار رندری از نسخه جدید ولوو S90 Cross Country

اما و اگرهای بسیاری درباره نسخه جدید ولوو S90 وجود داشته و همین موضوع باعث انتشار رندرهای فراوانی از نسخه جدید S90 شده است.

تصویری که هم‌اکنون پیش روی شما قرار دارد، جدیدترین رندر منتشر شده از ولوو S90 بوده، که توسط X-Tomi منتشر شده است. X-Tomi درباره رندر منتشر شده خود از نسخه جدید ولوو S90 می‌گوید: «ما با استفاده از ترفندهای گرافیکی و بصری، رندری از نسخه جدید ولوو S90 ساخته‌ایم. رندر ما مربوط به نسخه چهار درب S90 می‌شود. در این نسخه برروی بدنه از روکش پلاستیکی استفاده شده و رینگ‌های جدیدی برای زیباتر شدن چرخ‌های ولوو  S90 طراحی شده است».

volvo-s90-cross-country-0

هنوز نمی‌توان درباره جزئیات و تغییرات احتمالی محیط داخلی نسخه جدید  S90 نظر داد و حتی اطلاعاتی درباره موتور نسخه جدید ولوو S90 منتشر نشده؛ ولی ما می‌دانیم که این خودرو مانند دیگر برادرزاده‌های خود در طیف‌های وسیع و با موتورهای مختلف دیزلی و بنزینی عرضه خواهد شد.

ولوو  S90 رقیب جدی سری 5 خودروهای BMW، آئودی A6 و مرسدس‌بنز کلاس E است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا