مکمل بنزین
گوناگونخبر

اتومبیل‌هایی که تا سال ۲۰۱۷ با آن‌ها خداحافظی خواهیم کرد!

سال ۲۰۱۶ در حال پایان است و به همراه خود تولید اتومبیل‌هایی را نیز به پایان می‌رساند که پیشتر با آنها آشنا شده بودیم و حتی آنها را دوست می‌داشتیم. برخی از این اتومبیل‌ها جایگزین و یا مجددا نامگذاری شده‌اند، برخی دیگر نیز فجایعی هستند که سرنوشت آن‌ها مشخص است.

ممکن است از رفتن برخی از این اتومبیل‌ها خوشحال شده و یا دلتان برای آن‌ها تنگ شود.

۱

۱- مسلما، بی ام و Z4 یکی از این اتومبیل‌ها نیست. Z4 تنها اتومبیل دو سرنشین اسپورت بی‌ام‌و بود، ولی تولید این اتومبیل به دلیل گشوده شدن راه‌ها برای ورود مدل Z5 متوقف شد؛ مدل Z5 با همکاری تویوتا طراحی شده است. Z5 جدید می‌بایست مدل اصلاح شده Z4 باشد.

۲

۲- استون مارتین DB9 مدل دیگری است از رفتن آن غمگین هستیم. با وجود این، DB11 اتومبیلی خواهد بود که می‌تواند غم خروج DB9 را تسکین بخشد. DB11 مدل بهبود یافته DB9 سیزده ساله است. در ۹ مدل آخر تولید شده DB9 از bespoke touches استفاده شده تا جلوه خاصی به این اتومبیل بخشیده شود.

۳

۳- کادیلاک ELR یک شکست عظیم است. این اتومبیل عملا از طراحی شورلت ولت ۷۵ هزار دلاری نسخه برداری کرده است. فروش ELR در سال ۲۰۱۵ تنها ۱۰۲۴ عدد بود. در نتیجه، اوایل سال ۲۰۱۶ کمپانی کادیلاک اعلام کرد که قصد دارد تولید این اتومبیل EV عجیب را متوقف کند.

۴

۴- یک برند لوکس دیگر که قصد دارد تولید یکی از اتومبیل‌های خود را متوقف کند -MKS- برند لینکلن است. مدل MKS چیزی جز نسخه بازسازی شده فورد تورس نیست. جالب اینجاست که فورد تورس وارد سال ۲۰۱۷ خواهد شد ولی این موفقیت نصیب MKS نمی‌شود. در حال حاضر این اتومبیل با مدل کانتیننتال جایگزین شده و کمپانی لینکلن تبلیغات این سواری لوکس را با نقش آفرینی متیو مکانهی منتشر کرده است.

۵

۵- رولز رویس قصد دارد تولید فانتوم VII را تا پایان سال ۲۰۱۶ متوقف کند. این مدل تا سال ۲۰۱۸ به بازار باز می‌گردد ولی با این تغییر که نسل بعدی دیگر کوپه Drophead نیست. فرض را بر این قرار می دهیم که Wraith و Dawn در فضایی قرار بگیرند که پیشتر متعلق به فانتوم VII بوده باشد. زمانی که تویوتا مدل سیون را از رده خارج کرد، کاملا مشخص شدکه در سال ۲۰۱۷ خبری از TC نخواهد بود. با این حال برخی مدل‌ها همچون FR-S و iM با عنوان تویوتا زنده باقی می‌مانند. متاسفانه، سرنوشت TC چیز دیگری است و مجبور هستیم با این مدل خداحافظی کنیم.۶ ۷

۶- هر دو اتومبیل کرایسلر Town Country و دوج گرند کاراوان بیش از اندازه عمر کرده‌اند. مدلی زیباتر و جدیدتر به نام پسیفیکا جایگزین Town Country می‌شود. این در حالی است که گرند کاراوان بدون هیچ جایگزینی از صحنه محو خواهد شد.۸

۷- جیپ کامپس و پاتریوت نیز دو مدل FCA هستند که هر دو در سال ۲۰۱۷ تغییر می‌کنند. مدل کامپس مجددا طراحی خواهد شد به طوری که شبیه به اتومبیل‌های SUV باشد. این در حالی است که مدل پاتریوت هیچ جایگزینی ندارد و تا اواخر سال ۲۰۱۶ از رده خارج می‌شود.

۹ ۱۰

۸- دو اتومبیل آخری که در فهرست ما آمده اند به صورت جفت ارائه می‌شوند، هیوندا جنسیس و Equus. هر دو مدل معرفی شده به ترتیب زیر پرچم برند جنسیس و مدل‌های G80 و G90 قرار می‌گیرند. برخی افراد همچنان از برند لوکس هیوندا مطلع نیستند زیرا تصمیم این کمپانی برای نام گذاری آن بسیار عجیب بوده است. چرا این کمپانی به دنبال اسم بهتری برای محصولاتش نیستبه طوری که مردم هر دو اتومبیل را در سال ۲۰۱۷ با نام Hyundais بخوانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا