مکمل بنزین
گوناگونخبر

اپل یکی از مهندسان تسلا را استخدام کرد!

اپل در ظاهر نشان می‌دهد که بر روی پروژه ماشین‌های بدون سرنشین کار نمی‌کند؛ اما به هرحال کارهای این شرکت بزرگ زیر ذره‌بین است و وقتی چندین نفر از کارخانه‌های خودروسازی به استخدام اپل در می‌آیند، همه آگاه می‌شوند. این استخدام‌های جدید همه نشان از آن دارند که اپل درحال کار بر روی پروژه‌ای مخفیانه و مرموز در زمینه خودروهای بدون سرنشین است.

apple hires tesla engineer 01
apple carplay

صفحه پروفایل لینکدین آقای کلارسون به تازگی بروزرسانی شد که نشان می‌دهد او از تسلا خارج شده و به پروژه ویژه اپل پیوسته است. البته این اولین باری نیست که اپل به سراغ مهندسان شرکت‌های دیگر می‌رود؛ بلکه پیش از این نیز ۶ نفر دیگر به این کمپانی پیوسته بودند که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به یک مهندس شرکت  فولکس‌واگن، مهندس برنامه‌نویسی شرکت انویدیا و پروفسوری از دانشگاه کارنگی ملون اشاره کرد.

apple hires tesla engineer 02

درضمن چندی پیش مشخص شد که اپل در حال پیدا کردن مکانی برای تست ماشین‌ است. پس با این اوصاف می‌توانیم به طور یقین بگوییم که این شرکت آمریکایی درحال پرورش و ساخت ایده‌ای جاه‌طلبانه در مورد ساخت خودروهای بدون سرنشین است تا در چنین زمینه‌ای نیز اولین باشد. البته این بار رقبای بسیار سرسختی همچون گوگل و خودروسازان آلمانی و آمریکایی پیش‌روی اپل هستند و درنهایت باید ببینیم کدام یک می‌توانند بیش‌ترین موفقیت را به دست بیاورند.

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا