مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه فورد فوکوس الکتریکی با رنگی جدید!

کمپانی فورد به مناسبت جشن روز سنت‌پاتریک، رنگ جدیدی را برای فرود فوکوس الکتریکی معرفی کرد. رنگ جدید فورد فوکوس Outrageous Green نام دارد و آن را با الهام از طبیعت به سبد خرید مشتریان فورد فوکوس اضافه کرده‌اند. در واقع رنگ سبز و عناصر ناشی از آن در هاچ‌بک الکتریکی کمپانی فورد، سازگاری آن را با محیط زیست به رخ رقبا خواهد کشید.

ford-focus-electric-outrageous-green

رنگ Outrageous Green را باید دهمین رنگ عرضه شده توسط کمپانی فورد برای فوکوس الکتریکی بدانیم. پیش از این مشتریان فورد قادر به سفارس فوکوس الکتریکی در رنگ‌هایی مانند؛ آبی Candy، یاقوت سرخ و Kona Blue بودند. رنگ جدید فوکوس الکتریکی جدا از اینکه با الهام از طبیعت مورد استفاده قرار گرفته است؛ رنگ سال 2017 بوده و سبلی از احساسات شخصی و نشاط انسان‌ها است.

2017-ford-focus-electric

فورد درباره رنگ جدید فوکوس الکتریکی می‌گوید: «طراحان ما به دنبال تشویق احساسات خریداران هستند و استفاده از یک رنگ خاص برای خودروهای فورد نتیجه فکر و ایده‌های ناگهانی است. رنگ Outrageous Green بسیار منحصر به فرد است؛ این رنگ نماد تجدد و مدرن بودن فوکوس الکتریکی و احترام این خودرو به طبیعت است. Outrageous Green عمق شور و هیجان است!»

مدل 2017 فوکوس الکتریکی تنها با یک‌بار شارژ مسافتی 185 کیلوکتری را طی می‌کند. مسافت طی شده مدل 2017 فوکوس الکتریکی نسبت به مدل 2016 آن حدود 64 کیلومتر بهبود یافته است.

باتری‌های 33.5 کیلووات ساعتی مدل 2017 فوکوس الکتریکی بیش از 40 درصد نسبت به مدل پیشین این خودرو کارایی دارند. قیمت فورد فوکوس الکتریکی بدون مالیات و عوارض دولتی ایالات‌متحده آمریکتا از 29120 دلار آغاز می‌شود. خریداران اگر می‌خواهند خودروی آنها به رنگ  آبی Candy و یا یاقوت سرخ باشد، باید 395 دلار اضافه پرداخت کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا