مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی، آینده BMW سری8 را رقم خواهد زد!

3

تاکنون، بیشترافراد (اگر نگوییم همه!) عکس­‌های طراحی خیره‌کننده BMW سری8 را دیده‌اند. اگرآنهایی که دیدید کافی نبود، اخیرا این شرکت اتومبیل‌سازی آلمانی، عکس هایی از آزمایش خودرو M8 را که رنگ روی بدنه‌ آن بی شباهت به خودروهای نظامی نیست، منتشرکرد که اثبات کند آنها در این راه جدی هستند.

5

اما چیزی که باید آن را بدانید این است که این سری از خودرو، اساس طراحی خودرو را تغییرداده است. همانطور که آدرین ون هویدونک، سرپرست طراحی خودروهای BMW گفت: این خودرو تمیزتر، جذاب‌تر و پیچیده‌تر است.دو خط در بدنه آن دیده می‌شود که بدنه آن به طور کلی بدون درز و شکاف به نظر می‌رسد. کاملا مشابه با کاری که شرکت مرسدس با خودروهای خود کرده و به موفقیت رسید. به خاطرداشته باشید، طراحی سریM8 پرچمدار طراحی تمامی خودروهای BMW است. حتی بالاتر از طراحی i8.

2

از آنجایی که i8 ویترینی از تکنولوژی های موجود است، اما سری8 به خاطر طراحی خود برسرزبان‌ها است. هویدونک همچنین اشاره کرد که این برای اولین بار است که از فست بک (وقتی که سقف خودرو با شیب کم به سمت عقب کشیده می‌شود) در خودروهای کوپه خود استفاده می‌کنند. با پنجره‌های عریض و چراغ های جلو نازک، طراحی ‌BMW واقعا خاص شده است و می‌توان گفت که درمسیر درست قراردارند. البته که باید منتظر بمانیم تا طرح محصول نهایی را ببینیم اما ۹۵درصد طراحی کامل شده و آن‌چه را که الان می‌بینیم را درآینده نزدیک تحویل خواهیم گرفت و درکل هم هیچ شکایتی درباره آن نداریم!

4

6

7

محمد رضوان پور

دانشجوی ارشد مهندسی شیمی گرایش انرژی و محیط زیست - دانشگاه تهران "Be Energetic, Go Green"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا