مکمل بنزین
خبر

نسل جدید خودروهای اسپرت تویوتا معرفی می‌شوند!

کمپانی تویوتا در جریان یک رویداد خودرویی که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد؛ درباره سری جدید خودروهای اسپرت خود صحبت خواهد کرد. این به این معناست که مدل‌ فراموش شده Supra با شکل شمایلی جدید و در قالب برند تویوتا دوباره متولد می‌شوند. در حال حاضر اطلاعات ما درباره رویداد ویژه تویوتا ناقص است؛ اما به نظر می‌رسد که این رویداد عمدتا بازار داخلی کشور ژاپن را هدف قرار خواهد داد. حالا باید منظر بود و دید که آیا محصولات جدید و اسپرت کمپانی تویوتا به شکل انحصاری تنها در ژاپن به فروش خواهند رسید یا خیر؟!

هم اکنون اسپرت‌ترین مدل از محصولات تویوتا 86 نام دارد و قرار است که بزودی مدل سه درب Yaris GRMN معرفی شود. البته براساس تصاویر جاسوسی منتشر شده احتمال عرضه این خودرو در نسخه 5 درب نیز وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود که خودروی مذکور از یک پیشرانه 1.8 لیتری سوپرشارژ با قدرتی معادل با 205 اسب‌بخار استفاده کند و نیروی تولیدی خود را با کمک یک گیربکس دستی شش سرعته به چرخ‌های جلو انتقال دهد.

تویوتا به فکر عرضه جانشینی برای MR2  هم هست و احتمالا کانسپت S-FR که در سال‌های 2015 و 2016 رونمایی شده بود را تولید خواهد کرد.

اکنون باید تا ماه سپتامبر و آغاز رویداد اختصاصی کمپانی تویوتا منتظر ماند و با نخستین سری از نسل‌های جدید خودروهای اسپرت تویوتا آشنا شد. به نظر می‌رسد که تویوتا به دنبال عرضه خودروهایی در حد و اندازه سری F برند لکسوس است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا