مکمل بنزین
گوناگونخبر

نابودی 36 میلیون دلار خودرو در فیلم جدید جیمز باند

aston martin DB10

فیلم‌های جیمز باند همواره از برترین فناوری‌های موتوری و خودروهای بسیار ویژه بهره می‌گرفتند. این فیلم‌ها در بسیاری از موارد صحنه‌های تعقیب و گریز با خودروهای ویژه و روز جهان را به نمایش می‌گذارند. البته این خودروها در این سری فیلم‌ها دارای امکانات ویژه و منحصربه‌فردی هستند که در دنیای واقعی داشتن آن‌ها بر روی یک خودرو عملا می‌تواند غیرممکن به‌حساب بیاید. حال فیلم جدید سری جیمز باند از نسخه ویژه‌ای از استون مارتین استفاده می‌کند ولی جالب است بدانید که تا به امروز رکورد نابودی 36 میلیون دلار خودرو در فیلم جدید جیمز باند به ثبت رسیده است.

شرکت آستون مارتین در قالب عنوان خودروی ویژه این شخصیت، چندین نمونه از ماشین DB10 را در اختیار سازندگان فیلم قرار داده است. بااین‌وجود به ای معنی نیست که این خودروها به‌صورت دست‌نخورده و سالم به این شرکت بازخواهند گشت زیرا صحنه‌های اکشن این فیلم با خطرات بسیاری همراه بوده‌اند که موجب نابودی چندین نمونه از این خودروی سوپر اسپرت شده است.

تنها در یکی از صحنه‌های تعقیب و گریز، خودروی استون مارتین DB10 جیمز باند در یک سکانس حساس، توسط یک خودروی جگوار C-X75 تعقیب می‌شود و میلیون‌ها دلار خسارت تنها در همین صحنه به‌جای مانده است. شایان‌ذکر است که تا به امروز تنها هفت عدد استون مارتین DB10 به‌صورت کامل نابود شده‌اند.

رییس تیم بدلکاری این فیلم که گری پاول (Gary Powell) نام دارد درباره این شرایط می‌گوید: «ما رکورد جدیدی در زمینه تخریب خودرو در صحنه فیلم را به‌جای گذاشته‌ایم. تنها در شهر رم و در سکانس‌هایی که در این شهر ایتالیایی فیلم‌برداری شده است، میلیون‌ها پوند خودرو تخریب شده‌اند. در این شهر قرار بود که در خیابان واتیکان، خودروهای فیلم با سرعت 110 مایل بر ساعت (نزدیک به 180 کیلومتر در ساعت) به تعقیب و گریز بپردازند. ما برای ضبط یک سکانس 4 ثانیه‌ای، یک شب کامل را فیلم‌برداری می‌کردیم.»

این فیلم جدید که شبح یا ​Spectre نام دارد، قرار است تا در اوایل ماه نوامبر راهی پرده سینما شود و باید دید که آیا محصول نهایی ارزش نابود کردن این تعداد خودرو را داشته است یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا