مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت جدید سوزوکی ویتارا

دقیقا یکسال پیش برای اولین‌بار تصاویری از نسخه جدید و آزمایشی سوزوکی ویتارا انتشار یافت و اکنون برای اولین‌بار تصاویر جاسوسی نسل جدید سوزوکی ویتارا در دو نسخه متفاوت منتشر شده است. ویتارا جدید در آب‌و‌هوایی سرد آزمایش می‌شود و احتمالا نسخه فیس‌لیفت آن هنوز در حال توسعه است.

با توجه به برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو در اوایل ماه مارس؛ احتمال رونمایی از ویتارا جدید در جریان برگزاری نمایشگاه مذکور  وجود دارد. اما متاسفانه سوزوکی ویتارا جدید چیز شگفت‌انگیزی نداشته و ما انتظار اعمال تغییراتی بزرگ برروی این خودرو را نداریم. با این حال آن‌طور که از تصاویر پیداست؛ ظاهرا پیشرفت‌هایی جزئی شامل حال این خودروی ژاپنی شده است.

در جلوی ویتارا جدید همچنان از چراغ‌های مه‌شکن کوچک و دایره‌ای شکل استفاده شده است؛ اما شاهد افزوده شدن لامپ‌های LED به شکل عمودی و همانند مدل‌های امروزی هستیم.

جلو پنجره ویتارا جدید نسبت به نسخه قبلی آن کاملا متفاوت بوده و ظاهرا جایگزینی مناسب برای جلو پنجره فعلی این خودرو است. اما درست در پایین جلو پنجره جدیدِ سوزوکی ویتارا، شاهد اعمال تغییراتی هستیم. این تغییرات در مجموع چهره سوزوکی ویتارا را بروزرسانی کرده و باید آن چهره بی‌روح گذشته را فراموش کرد!

بخش انتهایی سوزوکی ویتارا جدید با پوششی خاص استتار شده است؛ اما احتمالا چندین تغییر و اصلاح جزئی برروی سپر آن اعمال شده و گرافیک چراغ‌های عقب تغییر کرده و از لامپ های LED استفاده شده است.

درباره مشخصات فنی سوزوکی ویتارا جدید، باید گفت که احتمالا تغییرات در این بخش بسیار قابل توجه بوده و خودروساز ژاپنی برای کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای فکرهایی کرده است. در حال حاضر سوزوکی ویتارا در اروپا از پیشرانه چهار سیلندر بنزینی و دیزلی 1.6 لیتری استفاده می‌کند. همچنین نسخه‌ای از ویتارا به همراه یک پیشرانه 1.4 لیتری توربو عرضه شده و مشتریان می‌توانند خودروی خود را در دو نوعِ تک دیفرانسیل و یا AWD خریداری کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا