مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش ویژه اقساطی نیمه شعبان توسط ایران‌خودرو اعلام شد

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط خود ویژه نیمه شعبان رونمایی کرد که تسهیلات خوبی برای متقاضیان خرید این محصولات در نظر گرفته شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در اردیبهشت ماه طرح‌های متنوعی را به مشتریان خود ارایه کرده و یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خودروسازی در این زمینه نام گرفته است، در جدیدترین طرح خود که به مناسب نیمه شعبان ارایه شده، شرایط فروش ویژه برای 4 محصول سمند، پژو 405، پژو 206 و رانا ایجاد کرده که متقاضیان خرید رانا می‌توانند از تسهیلات 18 میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

سمند

سمند ال‌ایکس EF7 پایه گازسوز مالتی‌پلکس، اولین خودروی ارایه شده در این طرح فروش است که با قیمت 33 میلیون و 796 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود و آبی رویال با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو 405 جی‌ال‌ایکس

این خودرو در نوع دوگانه‌سوز به مشتریان عرضه می‌شود که موعد تحویل آن نیز 30 روزه بوده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال برای مشتریان قابل عرضه خواهد بود. قیمت این خودرو نیز 32 میلیون و 495 هزار تومان عنوان شده است.

پژو 206

این خودرو نیز در دو تیپ 2 و تیپ 5 به مشتریان قابل عرضه خواهد بود که برخلاف سایر طرح‌های فروش دارای رنگ‌های بسیار متنوعی است. رنگ‌های قابل عرضه از این خودرو عبارتند از: سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین، یاسی و بنفش که با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

قیمت تیپ 2 این خودرو 33 میلیون و 946 هزار تومان و قیمت تیپ 5 نیز 39 میلیون و 237 هزار تومان مشخص شده است.

رانا

این خودرو با دو شرایط فروش نقدی و فروش اقساطی به مشتریان عرضه می‌شود که در نوع نقدی آن مشتری می‌بایست مبلغ 36 میلیون و 775 هزار تومان به ایران‌خودرو بپردازد. سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری رنگ‌هایی هستند که مشتریان می‌توانند از بین آنها سفارش خود را ثبت کنند. موعد تحویل در فروش نقدی 30 روزه است.

اما در مدل فروش اقساطی این خودرو مشتری با پرداخت 18 میلیون تومان به صورت نقد می‌تواند از تسهیلات 18 میلیون تومانی این شرکت استفاده کرده و با موعد تحویل 30 روزه خودروی خود را تحویل بگیرد. رنگ‌های ارایه شده در این طرح نیز همانند طرح فروش نقدی است و موعد بازپرداخت تسهیلات از 12 تا 24 ماه با امکان انتخاب توسط مشتری خواهد بود.

از شرایط مشترک موجود در تمامی خودروها به جز سمند، امکان خرید کارت تک ستاره طلایی با تخفیف ویژه است که به صورت اختیاری به مشتریان پیشنهاد می‌گردد. همچنین تمامی قیمت‌ها به صورت قطعی بوده و پرداخت‌های قانونی به آن افزوده شده است.

این طرح فروش از صبح روز شنبه 15 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده برای آن تکمیل نگردد، ادامه خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. چرافقط فکر ثبت نامی شما به وعده های سال قبل که پول گرفتی. وعمل نکردی جامعه عمل بپو شان دوباره ثبت نام بکن یک ساله شصت ملیون تومان گرفتی دی ماه سال قبل بنا بوده خودرو تحویل بدی هنوز هیچ خبری نیست واگذارتان به خدا که اصلا کوچک ترین ارزشی برا مردم قایل نیستین

  2. دست مسعولان ايران خودرو بابت عرضه خودرو مناسب براي اقشار ضعيف درد نكند خدا خيرشان دهد .واقعا ما كه ممنونشان هستيم اجرشان با خدا

  3. سلام مسعود هستم این وام 18 میلیون تومان برای خودروهای اعلام شده هست یا خیر
    واگر ممکن باز پرداخت اقساط بیشتر کنید متشکرم

  4. باسلام لطفا به فکر مردم ضعیف نیز باشیدکمی پول پیش وکمش کنید اقساط هم اضافه کنید گرچه این ماشینها معروف به قاتل هستند ولی باید سوار شیم چاره ای نیست
    بهاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا