مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی زیردریایی جدید استون مارتین به همراه تصاویر!

این روزها در صنعت به‌شدت رقابتی خودروسازی در سطح جهان هرروز شاهد پیشرفت‌هایی درزمینهٔ فن‌آوری و طراحی خودروها هستیم. شرکت‌های پیشتازی که توانسته‌اند با فن‌آوری‌های به‌روز و منحصربه‌فرد خود این صنعت غول‌پیکر جهانی را به سمت جلو برانند. اما شاید شنیدن اینکه یک شرکت خودروسازی دست به ساخت یک زیردریایی کرده است کمی عجیب به نظر برسد.

شرکت بریتانیایی استون مارتین و شرکت ساخت زیردریایی تریتون اقدام خود را مبنی بر تولید یک زیردریایی مشترک و جدید که سپتامبر 2017 برای اولین بار پیش‌نمایش شد، تائید کرده‌اند. زیردریایی که نام نپتون روی آن گذاشته‌شده است.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، این زیردریایی یک مدل واقعاً جذاب و عالی است که ظرفیت 3 سرنشین را درون خود داشته و می‌تواند بیش از 5 نات دریایی (مقدار کمی پایین‌تر از 6 مایل بر ساعت) سرعت داشته و شتابی 4 برابری نسبت به زیردریایی پرچم‌دار تریتون دارد.

این زیردریایی می‌تواند تا عمق 500 متری آب پایین رفته و همان‌طوری که مشاهده می‌کنید، می‌تواند قابلیت دید 360 در جه را برای سرنشینان خود به‌منظور یک گشت‌وگذار دریایی و لذت بردن از مناظر زیرآب به آن‌ها ارائه دهد.

طبق گفته‌های مدیر بخش طراحی استون مارتین، مارک ریچمان، در زیردریایی جدید بر اساس تجربه‌های این شرکت خودروساز، تلاش زیادی در جهت هیدرودینامیک (آئرودینامیک برای خودروهاست و هیدرودینامیک نیز برای زیرآب) تر شدن آن شده است تا سرعت و شتاب نپتون به‌اندازه کافی بالا باشد.

همچنین، این زیردریایی جدید با پوششی از جنس آکریلیک و محافظی از جنس عنصر ایریدیوم تولید خواهد شد و داخل کابین آن نیز بهترین و مرغوب‌ترین مواد در جهت زیباتر شدن آن، به کار خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا