مکمل بنزین
گوناگونخبر

آلفا رومئو جولیتای بعدی در سال 2017 و با سیستم RWD عرضه می‌شود

آلفا رومئو برای احیای خود تصمیم به عرضه گسترده خودروهای سدان و کراس اوور در بازارهای جذابی چون ایالات متحده و چین گرفته است.

البته این خودرو ساز اروپایی نمی‌تواند بازار اروپا را فراموش کند و به همین دلیل در حال کار بر روی یک جایگزین مطمئن برای جولیتای هاچ بک است. حال گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این کمپانی تصمیمات جالبی در این خصوص دارد.

alfa-romeo-giulietta-1-970x0

این محصول همانند BMW سری 1 و مرسدس بنز کلاس A درست در دسته اولیه تولیدات کمپانی آلفا رومئو قرار می‌گیرد. در واقع پس از تولید MiTo به عنوان یکی از ساده‌ترین خودروهای این کمپانی از 7 سال پیش تاکنون، هیچ محصولی جایگزین آن نشده است؛ اما این جولیتای جدید، یک هاچ بک 4 درب با طراحی و استایل جدید است که به جای بهره گیری از سیستم Front Wheel Drive از نسخه کوتاه شده و جدید Rear Wheel Drive بهره برده و بر روی پلتفرم Giorgo عرضه می‌شود. در واقع این محصول را در قیاس با مدل‌های هم‌رده خود در بازارهای جهانی، باید اولین خودرویی دانست که از سیستم RWD بهره می‌برد.

در حالی که جزئیات فنی این محصول تقریبا نهایی شده است، این خودرو با کسب امتیازهای ایمنی مناسب در اروپا همراه با یک پیشرانه 4 سیلندر بنزینی و دیزلی توربوشارژ وارد بازار خواهد شد.

این محصول جذاب آلفا احتمالا در سال 2017 وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ،ألفا با نوجه به هزينه كم واردات كه با توجه به حجم موتور كم اونه قيمت كذاري شده بسيار نزديك به قيمت جهاني در إيران عرضه ميشه ،اميدوارم مسؤولين در اصلاحاتشون اينو هم كرون نكن.بازار أين خودرو بسيار در إيران خوب شده و فكر ميكنم با برش قيمتي مواجه بشيم .ولي واقعا بي همتا ،عاليه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا