مکمل بنزین
خبرداخلی

راهکار ایران‌ خودرو برای جلوگیری از دلالی و سودجویی چیست؟

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که متهم ردیف اول احتکار خودرو توسط مجلسی‌هاست این روزها یکی از پرمشغله‌ترین شرکت‌های خودروساز داخلی محسوب می‌شود که با طرح‌های مختلف و بعضا عجیبِ فروش محصولاتش، تیتر یک بسیاری از رسانه‌های اقتصادی قرار گرفته است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که دیروز با ارایه طرح فروش با قیمت قطعی محصولاتش را آغاز کرد با انتشار اطلاعیه‌ای پیرامون شرایط خاص این طرح به موضوع عدم امکان صلح قطعی برای فروش ثانویه محصولات اشاره کرد و این شرط را قطعی و حتمی اعلام نمود.

ایران‌خودرواین گروه خودروسازی که به تازگی و با مجوز شورای رقابت اقدام به افزایش قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان نموده است در جدیدترین شرایط فروش خود بسیاری از محصولات را به مشتریان عرضه کرده و به نظر می‌رسد عدم عرضه ایران‌خودرو قبل از این اتفاق، به دلیل انتظاری بود که برای گران شدن محصولاتش داشت.

بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلیروابط عمومی این شرکت خودروسازی اعلام کرد: به دلیل حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان شرکت و همچنین جلوگیری از سودجویی‌ها امکان معامله قرارداد پیش فروش مشتریان وجود نداشته و صلح قطعی برای هیچ کدام از محصولات امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین متذکر می‌شود که خودروی ثبت نامی صرفا به مشتری ثبت نام کننده تحویل داده خواهد شد و ایران‌خودرو مسئولیتی برای تحویل خودرو به فرد دیگری ندارد.

همچنین این شرکت افزوده است: امتیاز خودروها به صورت اختصاصی متعلق به مشتری ثبت نام کننده است و خرید و فروش این امتیاز مجاز نیست و در صورت ایجاد هر گونه مشکل، مساعدتی از سوی این شرکت انجام نخواهد شد. به شهروندان گرامی تذکر می‌دهیم که به این نکته توجه کنند و نسبت به آن هشیار باشند و از خرید امتیاز در بازار آزاد خودداری نمایند.

گفتنی است که ایران‌خودرو قبل از این نیز اعلام کرده بود که هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خودرو خواهد بود و گروه‌بندی خودروها بدین معنی نیست که هر کد ملی قادر به ثبت سفارش از 4 گروه باشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا