مکمل بنزین
گوناگونخبر

رندرهای کانسپت نسل بعدی میتسوبیشی میراژ منتشر شد

از سال گذشته گزارش‌هایی مبتنی بر عرضه نسل جدید میتسوبیشی میراژ مدل ۲۰۲۰ در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده بود. در میان یکی از خبرهای منتشر شده که صحت آن تایید نشده است، آمده که میراژ ۲۰۲۰ پلتفرمی شبیه به رنو Clio دارد و دلیل آن را همکاری بین سه برند رنو، نیسان و میتسوبیشی اعلام کرده است.

به تازگی نیز Gabor Farkas، یکی از طراحان کانسپت خودروهای جدید، رندرهای جدیدش از کانسپت میتسوبیشی میراژ مدل ۲۰۲۰ با اسم کانسپت M.R.G. به وب‌سایت خبری Motor1 فرستاده است. رندرهای کانسپت M.R.G. از زبان طراحی قوی و بی‌نقصی برخوردار است. ظاهر جلوی این خودرو بسیار شبیه به میتسوبیشی اکلیپس کراس با ظاهری دماغه کوسه مانند است. چراغ‌های جلویی خودرو کشیده و باریک به نظر می‌رسند و همین امر توانسته ظاهری خشن به هاچبک میتسوبیشی میراژ دهد.

از سوی دیگر خطوط کنار خودرو به صورت موازی تا درب‌های عقبی واضح کشیده شده‌اند و از رندرهای منتشر شده می‌توان گفت که ارتفاع این خودرو در جلو نسبت به عقب خودرو کمتر است که نشان‌دهنده شتاب بالای آن است. به علاوه چرخ‌های ۱۷ اینچی برای کانسپت جدید در نظر گرفته شده که اسپرت بودن این هاچبک را نمایان می‌کند. در عقب خودرو نیز نواری کامل از چراغ LED همانند مدل اکلیپس کراس برای دو چراغ عقب خودرو تعبیه شده است و سپر عقب کمی کشیده‌تر به نظر می‌رسد که می‌توان گفت از کانسپت e-Evolution الهام گرفته است.

اگر احتمال دهیم که نسل جدید میتسوبیشی میراژ بر اساس پلتفرم رنو Clio ساخته شود باید بگوییم که این رندرها نشان می‌دهند که میراژ بعدی نسبت به میراژ موجود در بازار کمی بزرگتر است و ابعادی به طول ۴۱۵۷، عرض ۱۷۵۸ و ارتفاع ۱۴۴۷ میلی‌متر دارد. بدون شک باید انتظار کابینی مدرن با آخرین تکنولوژیها را از میتسوبیشی داشته باشیم که به احتمال زیاد در داخل آن سیستم سرگرمی و اطلاعات با نمایشگر لمسی نصب شده است. نظر شما درباره رندرهای منتشر شده از هاچبک میتسوبیشی میراژ مدل ۲۰۲۰ چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا