مکمل بنزین
خبرداخلی

تمام طرح‌های فروش محصولات سانگ یانگ متوقف شد!

پس از آنکه چند روز پیش رامک خودرو، نماینده رسمی محصولات سانگ یانگ کره جنوبی در طی یک بیانیه رسمی به مشکلات یک سال اخیر خود در بحث واردات اشاره کرد، حال اعلام نموده که از تاریخ ۱۱ خرداد ماه سال جاری تمام طرح‌های فروشش تکمیل و بدین خاطر بسته شده است.

به‌نظر می‌رسد با توجه به آنکه حجم متقاضیان خودروهای سانگ یانگ بسیار بالاست و از سمتی امکان سودجویی برخی افراد نیز وجود دارد، رامک خودرو بدین وسیله اعلام نموده که از ۱۱ خرداد ماه امسال هیچ طرح فروشی ارایه نکرده و اگر فردی پس از این تاریخ اقدام به ثبت نام یا پرداختی کرده است، قاعدتا از طرف این شرکت معتبر شناخته نخواهد شد.

البته رامک خودرو در این بین ابراز امیدواری کرده که شرایط فروش را بتواند مجددا آغاز کند اما این شرایط تنها از طریق مراجع رسمی گروه صنعتی رامک خودرو اعلام خواهد شد.

پس علاقه‌مندان به محصولات سانگ یانگ همچون تیوولی و کوراندو دقت داشته باشند که تنها مرجع رسمی برای اعلام پیش فروش، شرکت رامک خودرو است و به هیچ نهاد یا شرکت دیگری اعتماد نکنند!

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا