مکمل بنزین
خبرداخلی

نیسان ایکس تریل 2018 تحویل مشتریان ایرانی شد + تصاویر

نیسان ایکس تریل 2018 از جمله محصولات جدید شرکت نیسان است که به تازگی وارد ایران شده و طبق اخبار منتشرشده از سوی روابط عمومی نماینده رسمی نیسان در ایران، این محموله که به تازگی از گمرک کشور ترخیص شده است، به دست مشتریان رسیده و حالا بازار ایران باید شاهد حضور این محصول با کیفیت نیسان باشد.

به گزارش چرخان، نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران اعلام کرد که اولین محموله در گمرک مانده این شرکت که حامل نیسان ایکس تریل 2018 بوده، ترخیص شده و این شرکت طبق تعهدات انجام شده به مشتریانش، این خودروها را به آنها تحویل داده است.

نیسان ایکس تریل 2018 که با ظاهر و امکانات جدید به بازار عرضه شده است، در حال حاضر به دست مشتریان ایرانی رسیده و با توجه به تفاوت قیمت فاحش بین قیمت خریداری شده و همچنین قیمت فعلی بازار برای مدل قبلی این خودرو، می‌بایست منتظر قیمت‌های بسیار بالا برای این خودرو باشیم که شاید رکوردی دیگر برای محصولات نیسان را در ایران رقم بزند.

نیسان ایکس‌تریل 2018 از جمله خودروهای نیسان است که در سال 2000 به بازار خودرو معرفی شد و در سال‌های ابتدایی از موفقیت چندانی برخوردار نبوده ولی گذشت زمان، تغییر ابعاد آن و اضافه شدن امکانات بی نظیر نیسان باعث شد که رونق فروش این خودرو نیز بالاتر رفته و کار به جایی برسد که در 9 کشور دنیا مونتاژ شده و در سال 2017 جزو خودروهای پرفروش دنیا لقب بگیرد. ادامه دارد…

از مشخصات این خودرو می‌توان به موتور 2.7 لیتری آن اشاره کرد که قدرت 171 اسب بخاری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتری این خودرو در کنار مصرف جاده 6.6 لیتری آن از جمله ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود این خودرو را در این رده جزو بهترین گزینه‌های موجود برای خرید قرار دهیم.نیسان ایکس تریل 2018

استفاده از گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی از دیگر ویژگی‌های موجود در این نسخه از ایکس تریل است. از جمله ویژگی‌ها و آپشن‌های رفاهی این خودرو کیفیت بسیار بالای سیستم صوتی و تصویری آن است که قطعا تفاوت آن را با خودروهای هم‌رده حس خواهید کرد. استفاده از یک نمایشگر 7 اینچی با کیفیت، استفاده از سیستم صوتی با برند Bose هر آن‌چیزی است که برای یک خودروی لوکس احتیاج خواهید داشت.

در مورد قیمت گذاری این خودرو نیز باید بدانید که فروش نیسان ایکس تریل 2018 توسط جهان نوین آریا؛نماینده رسمی این برند در ایران با قیمت 340 میلیون تومان در اوایل سال جاری انجام شد و حالا خریداران این خودرو می‌توانند با حداقل قیمت 550 میلیون تومان نسبت به فروش خودروی خریداری شده خود اقدام نمایند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا