مکمل بنزین
گوناگونخبر

تسلا از مدل 3 خودروهای خود رونمایی می‌کند

گزارش‌ها حاکی از این است، که کمپانی تسلا در یک رویداد ویژه در ماه مارس سال جاری، از مدل و نمونه جدیدی از تولیدات خود که به نظر می‌آید یک نمونه از پیش تولید و یا یک طرح مفهومی باشد، رونمایی خواهد کرد.

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک؛ در این رابطه به خبرنگاران گفته است که اولین تصاویر از مدل 3 خودروهای ما در شهر Chambourcy فرانسه منتشر خواهند شد و ما قصد نداریم تا زمان رونمایی، چیزی از این خودرو در اختیار شما قرار دهیم.

tesla_1

به نظر میرسد که فکر عرضه خودروهایی با عنوان مدل 3 توسط تسلا، از برند BMW و سری 3 محصولات این کمپانی و یا سری c محصولات مرسدس بنز و شاید آئودی a4 گرفته شده باشد.

انتظار می‌رود که مدل 3 تسلا، سرعتی معادل با 200 مایل در ساعت داشته باشد و نزدیکی فراوانی از نظر عملکرد با مدل s در آن دیده شود. رقبای اصلی این خودرو در صورت عرضه، دو خودرو کمپانی BMW یعنی M4 و M3 هستند.
پیش بینی می‌شود که این خودرو قیمتی بیش از 35 هزار دلار داشته باشد و در مدلهای مختلفی عرضه شود. این خودرو در سال 2017 به شکل گسترده‌ای تولید و عرضه خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا