مکمل بنزین
خبرداخلی

پرسودترین خودرو در طرح فروش ایران‌خودرو برای دلالی کدام است؟

طرح فروش ایران‌خودرو پس از طرح فروش سایپا که با جنجال زیادی همراه بود شروع شده و بسیاری از افراد به امید موفقیت در ثبت نام و ثبت سفارش به دنبال حضور در سایت فروش ایران‌خودرو هستند ولی آیا خرید هر خودرویی در این بازار منجر به سود بالا می‌شود و یا اینکه سود بالا در بعضی از خودروهای این شرکت نهفته است؟

به گزارش چرخان، طرح فروش ایران‌خودرو در حالی شروع شده است که گفته می‌شود 53 هزار خودرو در این طرح فروش به دست مشتریان خواهد رسید که البته موعد ماه‌های سال آینده شاید این گفته را کمی دچار مشکل کند ولی طبیعتا به دلیل وجود بحران‌های ارزی در کشور و همچنین نبود قطعه و تحریم‌های صنعت خودرو به نظر می‌رسد که وضعیت بازار خودرو تا یکسال آتی رو به راه نشده و عملا بساط سود و دلالی برای مردم فراهم باشد.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودرودر این طرح فروش خودروهای پژو 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5، پژو405 جی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا، دنا و وانت آریسان به مشتریان عرضه می‌شود که در نگاه اول نبود خودروهای شاسی بلند و پرفروش این شرکت محسوس است ولی با این وجود عرضه خودروهای پرطرفداری مانند 206 و دنا کمی از این مشکل و معضل کاسته است.

در حال حاضر 206 تیپ 2 با قیمتی در حدود 63 میلیون تومان معامله می‌شود که وضعیت فعلی نشان دهنده صعودی بودن قیمت آینده آن است که به همین دلیل سود بالایی برای آن قابل تصور است. به همین دلیل از جمله خودروهای پرسود در این طرح است که پیشنهاد می‎کنیم اگر موفق به ورود به سایت ایران‌خودرو شدید روی این خودرو تمرکز کنید.

از دیگر خودروهای پرسود در این طرح، سمند سورن ای ال ایکس است که در حال حاضر با دوبرابر قیمت در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود که طبیعتا این موضوع در ماه‌های آتی نیز تکرار خواهد شد. حتی در صورت افزایش قیمت رسمی ایران‌خودرو که بعید هم نیست، بازهم بیشترین سود در این خودروها متعلق به این خودرو خواهد بود.

خودروی بعدی برای پیشنهاد خرید دنا است که که در حال حاضر با قیمتی در حدود 70 میلیون تومان معامله می‌شود که با توجه به قیمت کارخانه سود بسیار بالایی را نصیب صاحبانش کرده است. طبیعتا این فاصله قیمتی بازار و کارخانه در ماه‌های آتی نیز ” به نسبت ” حفظ خواهد شد و در صورت تمایل روی این گزینه نیز تمرکز داشته باشید.

برای موارد بعدی نیز می‌توانید به گزینه‌هایی از جمله 206 تیپ 5، سمند ال ایکس، رانا و پژو 405 توجه کنید و طبیعتا در نبود گزینه‌های این چنینی می‌توانید وانت آریسان را محض احتیاط ثبت سفارش کنید!

  • توجه کنید که قیمت قطعی خودروها مشخص نیست! پس ریسک این کار را حتما قبول کنید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا