مکمل بنزین
خبرداخلی

شرکت خودروسازی جدید در لرستان افتتاح می‌شود؟

خودروسازی در کشورمان به قدری وخیم شده که شنیدن راه اندازی یک شرکت خودروسازی جدید در لرستان شاید به قدری عجیب باشد که بسیاری از افراد به جزئیات خبر شک کرده و عملا نسبت به اجرایی شدن آن شک کنند ولی به نظر می‌رسد شرکت پرحاشیه عظیم خودرو عزم خود را برای راه اندازی و افتتاح یک کارخانه خودروسازی در بروجرد جزم کرده و به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

به گزارش چرخان، شرکت عظیم خودرو که این سال‌ها با انواع و اقسام اخبار خوب و بد همراه بوده و عملا یک پای اصلی حواشی حوزه خودروهای خارجی و بعضا ناشناخته بوده است، در یک اقدامی جالب برای تولید یک شاسی بلند چینی و البته دیگر محصولات چینی، کارخانه‌ای را در لرستان و شهرستان بروجرد راه اندازی کرده که در صورت افتتاح و فعالیت امکان تولید حداقل 50 هزار خودرو در سال را خواهد داشت!

خودروسازی عظیم خودرواین کارخانه خودروسازی که عملیات ساخت آن چند سالی است در حال انجام بوده و عزم عظیم خودرو را برای فعالیت بهتر در ایران نشان می‌دهد در شهری بنا شده است که عملا به دلیل شرایط آب و هوایی و دسترسی به منابع آبی مناسب یکی از گزینه‌های مناسب برای این اتفاق به نظر می‌رسد. همچنین به دلیل آمار بیکاری بالا در این شهرستان و به طور کلی در استان لرستان شاید یکی از منابع بسیار خوب برای رفع بخشی از بیکاری موجود در این استان باشد که طبیعتا با اتصال صنایع وابسته به آن نقش بزرگی در این کاهش خواهد داشت.

مسئولین عظیم خودرو مدعی هستند که این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید در طی سه سال برنامه ریزی کرده‌اند و 50 هزار خودروی تولیدی به عدد 120 هزار خودرو خواهد رسید که قطعا منجر به اشتغال زایی و تولیدات بیشتر خودرو در کشورمان می‌شود.

خودروسازی عظیم خودروطبق اطلاعات موجود از این شرکت دلیل اصلی راه اندازی این کارخانه تولید محصولاتی از قبیل فوتون ساوانا (foton sauvana) بوده و به زودی سایر محصولات مدنظر این شرکت به خط تولید این کارخانه اضافه می‌شوند که با توجه به شناختمان از این شرکت باید منتظر برندهای جدید از کشور چین باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده از این شرکت چیزی در حدود 3500 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این کارخانه شاغل خواهند شد  که قطعا نقش بسزایی در به کارگیری نیروی جوان در این استان خواهد داشت. برنامه ریزی این شرکت برای سه سال آینده چیزی در حدود 4 هزار نیروی مستقیم است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا