مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت قطعی سیتروئن C3 و شرایط تحویل آن چگونه خواهد شد؟

قیمت قطعی سیتروئن C3 به یکی از مشکلات خریداران این خودرو در پیش فروش گروه سایپا تبدیل شده و با خروج شرکت پژوسیتروئن عملا به یک گره کور بدل شده که راهکاری برای آن وجود نداشته و حتی مشخص نیست که سایپا کاشان امکان تولید تمام 2 هزار سفارش ثبت شده را دارد یا نه؟ مهم‌تر از این آیا قطعات یدکی این خودروها قابل تامین خواهد بود؟

به گزارش چرخان، قیمت قطعی سیتروئن C3 هنوز مشخص نشده و ثبت نام کنندگان در پیش فروش این خودروها که با رقم بسیار اندکی اقدام به ثبت نام کرده‌اند عملا در یک سردرگمی عجیبی به سر می‌برند که بعضا شایعات نیز باعث می‌شود تا آرمایش آنها بهم ریخته و امیدشان برای تحویل خودرو از بین برود.

سیتروئن C3یکی از مشکلات موجود در موضوع سیتروئن سی3 عدم پاسخگویی شفاف مسئولین سایپاست که باعث شده تا شایعه پردازان عملا کنترل اوضاع را به دست گرفته و با راه اندازی موج‌های مختلف خبری باعث از دست رفتن حواله‌های در دست خریداران شده و با اندک مبلغی بتوانند به یک سود بزرگ احتمالی در آینده نزدیک برسند.

دلالان به خوبی می‌دانند که سایپا سیتروئن بالاخره خودروهای پیش فروش شده را تحویل خواهد داد و تحویل این خودروها با هر قیمتی که باشد با توجه به وضعیت فعلی بازار خودرو عملا دارای سود بسیار بالا خواهد بود و خرید برگه ثبت نام‌های بسیار ارزان مشتریان با هزینه‌های بالا نیز خلل چندانی در سود بزرگ آنها ایجاد نخواهد کرد.

روابط عمومی سایپا چندی پیش اعلام کرده بود که برای تامین قطعات و تولید این خودرو به مشکل خورده است ولی با این حال تمام تلاش خود را برای تولید هر چه سریع‌تر این خودروها خواهد کرد و تحویل آن نیز به هر حال انجام می‌شود ولی مشتریان از یک اتفاق عجیب خبر می‌دهند که مرکز تماس سایپا عملا با جواب‌های عجیب و غریب مشتریان را دست به سر می‌کنند و پاسخ درستی به آنها نمی‌دهد.

سیتروئن C3یکی دیگر از مشتریان می‌گوید که سایپا قصد منصرف کردن خریداران سیتروئن C3 را داشته و با وعده سود 27 درصدی این قصد را دنبال می‌کند! سود 27 درصدی پیشنهادی سایپا در حالی است که سود ثبت نامی مشتریان چیزی در حدود 12 درصد بوده و عملا در صورتی که خودروهای مذکور تولید و آماده عرضه شوند سودی که سایپا از طریق فروش جدید آنها کسب می‌کند، چیزی بسیار بالاتر از مبلغی است که به مشتریان پرداخت خواهد کرد.

از طرف دیگر مشتریانی که این پیشنهاد سایپا را رد می‌کنند با اعدادی مواجه می‌شوند که نشان دهنده عزم سایپا برای انصراف مشتریان است. به طور مثال تا چند روز قبل به مشتریان عدد 160 میلیون تومان برای قیمت تمام شده خودرو عنوان می‌شد و حالا به مشتریان قیمت 200 میلیون تومانی گفته می‌شود!

به هر ترتیب پیگیری‌های چرخان نشان می‌دهد که سایپاسیتروئن علیرغم تاخیرهای طولانی ولی به هر حال خودروهای ثبت نامی را تحویل خواهد داد و با وضعیت موجود در بازار حتی اگر سیتروئن C3 با قیمت 200 میلیون تومانی همراه باشد، بازهم سود حدود 50 تا 100 میلیون تومانی برای مشتریان قابل تصور است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا