مکمل بنزین
خبرداخلی

کدام شرکت خودروسازی صاحب بالاترین رضایتمندی مشتری شد؟

در بازار بلبشوی خودروهای داخلی و خارجی کشور کسب رضایتمندی برای مشتریان کار سختی نیست و صرفا با ارائه یک طرح فروش نصف و نیمه نیز امکان کسب رضایت را فراهم می‌کند ولی آمارهای سه ماهه پایانی سال 96 که دوران تقریبی ثبات در خودروسازی به شمار می‌رفت شرکت‌هایی حائز رتبه برتر در این زمینه شدند که نسبت به دوره‌های قبل ارتقا قابل توجه است.

به گزارش چرخان، شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ISQI یکی از شرکت‌های فعال در صنعت خودرو کشور است که توانسته با ارائه آمارهای بروز پیرامون کیفیت خدمات و محصولات شرکت‌های مختلف خودروسازی نقش بسزایی در شکل گیری درست بازار خودروهای داخلی و خارجی داشته باشد ولی عملا این نقش قابل توجه در بحران‌هایی مانند بحران ارزی فعلی از بین رفته و مشتریان به آمارهای اعلام شده از سوی این شرکت توجهی نمی‌کنند.

شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ISQI در جدیدترین آمار منتشر شده پیرامون وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های مختلف خودروسازی در ایران رتبه بندی شرکت‌های مختلف را اعلام کرد که طبیعتا مشکلات پیرامون شرکت‌های واردکننده خودروهای معتبر و با کیفیت خارجی شاید باعث شده تا در رتبه قبلی خود را از دست بدهند چرا که معمولا در این رتبه بندی شرکت‌های نماینده برندهای معتبر بین‌المللی حضور داشتند که حالا به یک مونتاژ کار محصولات چینی منتقل شده است.

در بررسی‌های اخیر این شرکت مشخص شد که شرکت مدیران خودرو توانسته با کسب 740 نمره مثبت در ارزیابی‌های انجام شده رتبه اول رضایتمندی صنعت خوردروسازی کشور را در سه ماهه پایانی 96 از آن خود کند و بالاتر از بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی قرار بگیرد. گفتنی است که این شرکت در رده بندی‌های قبلی حائز رتبه‌های بسیار پایین‌تر شده بود و طبق اطلاعات اعلام شده از سوی شرکت بازرسی به نظر می‌رسد این امتیاز حاصل پیشرفت‌هایی است که مدیران خودرو در طی ماه‌های قبل از 3 ماهه پایانی 96 داشته است.

ام‌وی‌ام شرایط فروشالبته گفتنی است که این افزایش رضایتمندی مشتریان برای مدیران خودرو با تغییر بسیار اندک در سطح کیفیت محصولات باقیمانده این شرکت در جدیدترین آمار کیفی همین شرکت بازرسی همراه بوده است. طبیعی است حذف بسیاری از محصولات قدیمی این شرکت از سبد بررسی کیفی محصولات این شرکت باعث شده تا میانگین نمرات مدیران خودرو به عدد قابل قبول‌تری برسد.

بسیاری از مشتریان این شرکت از خدماتی همچون فنر بندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، مجموعه تزئینات، بدنه، رنگ و حتی موضوعاتی با عنوان نفوذ آب و وجود صداهای اضافی از سوی مدیران خودرو رضایت داشته که عملا باعث شده تا رتبه کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت بالا رود.

این آمار از 3300 نفر از مشتریان این شرکت در 12 مدل مختلف خودرو صورت گرفته که در بسیاری از نمرات حائز نمره بالایی شده و ماحصل آن را به این عدد رسانده است. البته گفتنی است که کاهش فعالیت بسیاری از شرکت‌های نماینده برندهای معتبر و مشکلات ارزی مربوطه منجر به این اتفاق شده و مدیران خودرو را به این رتبه رسانده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا