مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌هاتماشاخانه

بازدید از کارخانه عظیم خودرو در بروجرد + ویدیو

روز گذشته عازم شهر بروجرد و کارخانه صنایع عظیم خودرو شدیم، محلی که در آن خودروهای فوتون ساوانا و هان تنگ X7 و X5 مونتاژ و به بازار کشور عرضه خواهد شد. گزارش خبری این بازدید را نیز ساعاتی پیش در چرخان منتشر کردیم.

این کارخانه که پیش از این محل مونتاژ محصولات پروتون در سال‌های نه چندان دور بود، حال با تجهیز مجدد توسط عظیم خودرو، شاهد عرضه کراس اورهای چینی خواهد شد که طرفداران ویژه‌ای در بازار ما دارد.

حال به بهانه تولید اولین سری از محصولات هان تنگ X7، سری به این کارخانه در نزدیکی شهر بروجرد در استان لرستان زدیم تا در جریان تولید این محصولات قرار بگیریم. یک ویدیوی اختصاصی نیز برای شما تهیه کردیم تا خودتان با شرایط این کارخانه و تولید خودروهای این مجموعه از نزدیک آشنا شوید.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای کلیپ کوتاه زیر که به مناسبت آن پک یا به قولی جعبه گشایی از نخستین سری هان تنگ X7 انجام شده است، بنشینید.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. تا خودرو تحویل ندید و از دروغ گفتن به بدبختی که همه دارایی شو داده پرهیز نکنید مردم اعتماد نمی کنند چون فقط برای پنجاه دستگاه به ckd متاسفانه امکان تولید هم تنگ رو ندارید

  2. گارگران مشغول کارند به شدت …ماشااله به شال گردن جناب مهندس کارخانه عظیم ..

  3. این مطلب را در اسفند 98 مینویسم. امیدوارم گزارش تصویری به روز در کنار این گزارش ببینیم و بدانید مشتاقانه منتظر این گزارش خواهیم بود. دومین مطلب درباره میزان مشارکت قطعه سازان ایرانی است. گزارشی در این زمینه تهیه بفرمایید و دلایل حقوقی و تجاری اقتصادی وضعیت موجود را شفاف سازی بفرمایید. ایا امکان فروش فوتون ساوانا با قیمتی کمتر به تعداد بسیار بیشتری به مشتری ایرانی اعم از مصرف کننده شخصی یا دولتی وجود دارد؟ بهر روی هر چه ایرانی شدن خودرو افزایش بیابد امکان تعمیر و دسترسی به قطعات یدکی بالاتر میرود. سپاسگزارم.

  4. ما منتظر گزارشی جدید از کار هستیم. اسفند 98.
    در ضمن درصد داخلی سازی را مطرح بفرمایید و با توجه به شرایط پیش امده ایا می توان داخلی سازی را شرط ادامه مونتاژ و کار دانست؟

  5. آقای گلکار هنوز هم منتظر گزارش شما هستم.حتما گزارش بررسی وضعیت این کارخانه و احوال مهندسین و کارگرانش جالب خواهد بود.با تشکر . اردیبهشت 99.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا