مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو (4 اسفند 97)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها برای محصولات خود با قیمت حاشیه بازار برنامه‌های زیادی داشته و برنامه‌های زیادی را به مشتریان عرضه کرده است، در جدیدترین بخشنامه خود از شرایط فروش فوری محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبالغ زیر از امروز اقدام به خرید خودرو نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای از شرایط فروش فوری دو محصول ویژه خود خبر داد که مشتریان می‌توانند با ورود به سایت فروش این شرکت از ساعت 10 صبح اقدام به ثبت سفارش کرده و به صورت فوری اقدام به تحویل خودروی خود نمایند که البته زمان دقیق تحویل نیز مشخص نشده است ولی از نکات جالب این شرایط فروش فوری می‌توان به قیمت بسیار پایین‌تر این خودرو نسبت به شرایط فروش قبلی اشاره کرد که مشخص نیست مرجع و منبع این قیمت گذاری کجا و چگونه است!

پژو 207 صندوقدارخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش با قیمت اعلامی:

  • خودروی پژو 206 تیپ 2 این شرکت با قیمت 60 میلیون و 750 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مشتری قادر به انتخاب رنگ‌های مختلف بوده و موعد تحویل نیز اسفند ماه سال جاری اعلام شده است.
  • پژو 206 صندوقدار این شرکت با قیمت 73 میلیون تومان و در رنگ‌های مختلف قابل سفارش بوده که موعد تحویل آن نیز اسفندماه 97 اعلام شده است.
  • در هر کدام از خودروها امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره برای مشتریان فراهم خواهد بود.

ایران‌خودروشرایط و جزئیات قابل توجه برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • هر مشتری با هر کد ملی صرفا قادر به ثبت سفارش یک خودرو خواهد بود و در صورتی که خارج از این مفاد اقدام به ثبت قرارداد نمایند، قرارداد وی به صورت یکطرفه ملغی خواهد شد.
  • کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته اقدام به خرید خودرو از این خودروساز کرده‌اند امکان ثبت نام نخواهند داشت و در غیر این‌صورت این شرکت به صورت یکطرفه اقدام به فسخ قرارداد خواهد کرد.
  • گفتنی است که این شرایط فروش صرفا برای افراد بالای 18 سال بوده و امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا