مکمل بنزین
خبرداخلی

فرصت دوباره برای تعیین تکلیف کارت سوخت خودروها!

با جدی شدن سهمیه بندی بنزین و همچنین شایعاتی که هفته گذشته منتشر شد و منجر به تشکیل صف‌های طولانی در جلوی پمپ بنزین‌ها شد، بسیاری از افراد به فکر دریافت کارت سوخت افتادند و البته راه دریافت و یا تعیین تکلیف این موضوع را نمی‌دانند که به نظر می‌رسد فرصت دوباره‌ای برای دریافت این کارت به وجود آمده است.

به گزارش چرخان، سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین خبری است که در دیر یا زود به واقعیت خواهد پیوست و البته انتشار خبر عملیاتی شدن آن در هفته گذشته حواشی زیادی به همراه داشت که از جمله آن صف‌های طولانی شهرهای مختلف بود ولی طبیعتا بعد از عملیاتی شدن این مصوبه قطعی دولت، نیاز به کارت سوخت چیزی است که برای سوخت گیری در پمپ بنزین‌ها الزامی خواهد شد.

بنزین سوپر اکتان بالاراه‌های مختلفی برای دریافت کارت سوخت اعلام شده است که از جمله آن سایت رسمی این موضوع بوده و به راحتی قابل ثبت نام است. طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، آن دسته از صاحبان خودرو و موتورسیکلت که نیازمند دریافت این کارت هستند می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.mob.gov.ir اقدام به ثبت نام و تعیین تکلیف کارت خود نمایند.

امکان ثبت نام و همچنین تعیین تکلیف کارت سوخت از طریق اپلیکیشن دولت همراه نیز وجود دارد که پس از نصب اپلیکیشن و با توجه به مراحل گفته شده امکان ثبت نام وجود خواهد داشت. از دیگر راه‌های ارائه شده برای این موضوع کد دستوری #4* است که از طریق تمام اپراتورها فعال بوده و مردم بدون مشکل می‌توانند پروسه دریافت این کارت را از طریق این کد دستوری انجام دهند.

خودروهای داخلی بنزین سوپر اکتان بالا کارت سوخت خودروگفتنی است که طبق اطلاعیه مربوط به شرکت نفت، کلیه خودروهای عمومی، خصوصی و همچنین خودروهای دولتی می‌بایست اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایند و پس از اجرایی شدن طرح سهمیه بندی، امکان سوخت گیری صرفا از طریق کارت سوخت امکان پذیر خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا