Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مسیر تکامل طراحی رنو ساندرو تا سال 2025!

خودروی تولیدی شرکت داچیا رومانی که در ایران و برخی از بازارهای دیگر جهان، بانام رنو ساندرو شناخته می‌شود، ازنظر معیارهای طراحی جهانی و هم‌چنین جذابیت‌های بصری، یک خودروی خوش‌چهره جهانی محسوب نمی‌شود.

درواقع هدف رنو از تولید خودروهایی مانند ساندرو، لوگان (ال نود) و داستر، ارائه خودروهایی ارزان‌قیمت ولی باکیفیت و بادوام در بازارهای هدف خود بوده است. با این‌ وجود، این‌که این خودروهای ذکرشده چه معیارها و استانداردهای طراحی را برای خود داشته و دارند، به معنای این نیست که قرار است تا ابد با همین چهره و طراحی به تولید برسند.

درواقع برای چنین خودروهای اقتصادی در بازارهای جهانی نیز، می‌توان امید به پیشرفت‌های چشم‌گیر و خیره‌کننده درزمینهٔ طراحی داشت. برای نمایش اینکه، رنو ساندرو چگونه می‌تواند از یک طراحی خسته‌کننده و معمولی، تبدیل به خودرویی شود که بدون شک، هیچ‌وجه تمایزی با نمونه اولیه خود ندارد، باید به طرح جذاب لوییز دیاس که رنو ساندرو استپ وی را برای سال 2025، این‌گونه به تصویر درآورده است، بیشتر آشنا شویم.

رنو ساندرو استپ وی که در واقع هم‌اکنون نیز نسخه اسپرت ساندرو معمولی است، در این طرح، با زوایایی که در تمامی طول بدنه وجود داشته و از هارمونی خاصی نیز برخوردار است، دیده می‌شود. بدنه‌ای باحالت تهاجمی، چراغ‌های عقب یکپارچه، لوگوی بزرگ شرکت رنو که با توجه به ارتفاع و اندازه خودرو، می‌توان آن را در قد و قامت یک خودروی کراس اوور به‌حساب آورد تا یک هاچبک.

درواقع با نگاهی کلی به طراحی بیرونی خودرو و بدون دقیق شدن در طراحی آن نیز می‌توانیم به‌راحتی متوجه ای موضوع شویم که طرح رنو ساندرو 2025 لوییز دیاس، ازنظر ویژگی‌های مدرن بودن و جذابیت‌های طراحی، بسیار فراتر از اکثر محصولاتی است که تاکنون رنو و داچیا تولید کرده‌اند.

در قسمت جلویی نیز، می‌توانیم چراغ‌هایی را مشاهده نماییم که به زیبایی و مانند پنجه‌های خرچنگ به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که در قمت بالایی چراغ‌های جلوی هر دو طرف، می‌توانیم ادامه مسیرشان را به سمت لوگویی بزرگ و درخشان از رنو مشاهده نماییم. یکی دیگر از جنبه‌های خاص و استثنائی طراحی این خودرو نیز رگه‌های درخشانی از نور LED هایی است که به‌صورت قوسی مانند، دور قسمت بالایی چرخ‌های خودرو دیده می‌شوند.

درست همان‌طور که هارمونی و هماهنگی یک طراحی جذاب می‌طلبد، قسمت عقب ساندرو2025 نیز به زیبایی قسمت جلو و حتی جذاب‌تر از آن طراحی‌شده است. وجود یک اسپویلر (باله) تیز در قسمت بالایی خودرو که با چراغ‌های عقبی و هم‌چنین سپر پلاستیکی مشکی‌رنگ عقب، به زیبایی ترکیب‌شده است نیز بسیار چشم‌نواز است.

منبع Carscoops
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.