مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای سانتافه 2020، قیمت، امکانات و اشتراکات آن با پالیساد

با نگاهی به سال 2018 یعنی هنگامی‌که شرکت هیوندای، مدلی کاملاً جدید و بازطراحی شده از شاسی‌بلند محبوب خود یعنی سانتافه را معرفی کرد، می‌توان در سال 2020 این انتظار را برای این شاسی‌بلند کره‌ای داشت که با به‌روزرسانی‌هایی برای هرچه جذاب‌تر شدن و ماندن در رقابت‌های جهانی، همراه شود.

البته این به‌ روز رسانی‌ها را با تغییرات بسیار بزرگی که به معنای تغییر نسل در یک خودرو بوده و چهره و طراحی یک خودرو را ازاین‌رو به آن رو می‌کنند، نباید اشتباه گرفت؛ زیرا تنها دو سال از معرفی چهارمین و آخرین نسل از سانتافه یعنی سال 2018 گذشته و هنوز برای تغییرات بزرگ زود است.

امکانات

در نسخه استاندارد سانتافه 2020، می‌توانیم شاهد شاخصه‌هایی باشیم که این خودرو، از شاسی‌بلند پرچم‌دار این شرکت یعنی هیوندای پالیساد به ارث برده است. سیستم‌های و شاخصه‌هایی مانند سیستم ایمنی تشخیص و تحلیل نقاط کور خودرو برای جلوگیری از برخوردهای احتمالی با خودروهایی که در نقاط کور راننده قرار دارند.

در کنار این سیستم، می‌توانیم در نسخه‌های SE و SEL سانتافه 2020، شاهد سیستم جدیدی باشیم که در بانام هشدار سرنشینان عقب خودرو برای راننده به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این سیستم به این منظور کارگذاری شده است که در صورت قرار داشتن یک حیوان یا نشستن سرنشین در قسمت عقب خودرو، راننده در هنگام ترک کردن خودرو از وجود آن‌ها باخبر باشد. همچنین، سیستم راهنمای تشخیص نقاط کور، سیستم کمکی جلوگیری از تصادف در پشت چراغ‌های ترافیک و سیستم کمکی ایمن از خودرو، از نسخه‌های استاندارد سانتافه به نسخه SEL و نسخه‌های بالاتر، انتقال خواهد یافت.

هیوندای در سانتافه 2020، به‌صورت استاندارد، از صفحه‌نمایش 7 اینچی که از اندروید اتو و اپل کارپلی بهره می‌برند استفاده کرده است که درتریم های بالاتر سانتافه، آخرین سیستم ناوبری هیوندای، موسوم به AVN5.0 نیز استفاده‌شده است. شارژر وسایل به‌صورت استاندارد، اکنون به‌صورت استاندارد در مدل‌های SEL قرارگرفته است.

قلب تپنده

درست مانند مدل قبلی سانتافه، مدل 2020 این خودروی شاسی‌بلند نیز با یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر GDI، همراه خواهد شد که توانایی تولید 185 اسب بخار قدرت و یا قدرتی بیشتر از آن را دارد. همچنین یک نسخه توربوشارژ 2 لیتری 4 سیلندر برای موتور سانتافه 2020 تدارک دیده‌شده که می‌تواند 235 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده منتقل کند. تمامی این موتورها، با یک سیستم انتقال قدرت 8 سرعته خودکار، همراه خواهند بود.

قیمت

در بحث قیمت‌گذاری نیز، سانتافه 2020 باقیمت پایه 26,995 دلار برای مدل پایه SE کلید خواهد خورد که 150 دلار نسبت به مدل سال قبل گران‌تر است. مدل‌ بالاتر SEL نیز باقیمت 28,745 دلار و نسخه‌های بالاتر از آن نیز باقیمت 36,745 دلار، عرضه خواهند شد. تمامی این برچسب‌های قیمتی، با 1,095 دلار حق ارسال خودرو برای مشتریان، جمع و بسته به نوع تریم، به فروش خواهند رفت.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. توروخدا این چه وضعیه پراید بیارین به قیمت و ارزش خودش 12 میلیون تومان

  2. الان بایدقیمت سانتافه ۲۰۲۰درایران باید کمتر بشه ۲میلیاردش کنید

  3. پراید چرا بحثشو اینجا میاری ایرانی یه خصلت بد داره هرجا میره بحث یه چیز نامربوط پیش می‌کشه درظمن این سایت نه مال سایپا هست نه مدیر عامل سایپا ما که سایپا و ایران خودرو سوار نمیشیم ولی شما برو در کارخونه یا نمایندگی تجمع کنید ماهم میایم برای کمک به شما با شما اعتراض می‌کنیم مشکل اینه که اینجا فقط لب و دهنیم که اوضاع همه چیز خرابه دوست عزیز اینکه میای تو یه سایتی که اصلا مربوط به سایپا و ات و آشغال داخلی نیست و زیر پست ماشین چند میلیاردی که چرخشم ایران نمیتونه طراحی کنه متن مربوط به قوطی حلبی ساخت سایپا میزاری خنده دار و زشته

  4. باشه همه فهمیدن شما اوضاع مالی خوبی داری،البته فکر کنم تازه به دوران رسیده هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا