مکمل بنزین
خبرداخلی

وزیر تلویحا توقف تولید پراید را به تعویق انداخت!

هفته گذشته شاهد انتشار یک خبر داغ بودیم که به گفته مسئولین صنعت خودروسازی کشور به زودی خط تولید پراید و پژو 405 متوقف خواهد شد ولی گویا بازهم شاهد به تعویق افتادن این موضوع هستیم!

به گزارش چرخان، رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن کشورمان که این روزها بابت مسائل مختلف خودروسازان و همچنین صحبت‌های پیرامون توقف تولید پراید و پژو 405 مشغله فراوانی دارد، در مصاحبه‌ای که پیرامون این موضوع داشت، گفت: در مورد توقف تولید خودروهای قدیمی خودروسازان این برنامه پیگیری می‌شود ولی نمی‌توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد.

این اظهارات وزیر صنعت در حالی است که به نظر می‌رسید با فرا رسیدن نیمه دوم سال 98 شاهد عملیاتی شدن این موضوع باشیم چرا که به گفته پلیس عملا شماره‌گذاری این خودروها در سال 99 انجام نخواهد شد! اما به نظر می‌رسد که وزیر صنعت گوشه چشمی به تمدید فرصت تولید خودروسازان دارد و بدیهی است که خودروسازان نیز تولید خودروهای پرسودی مثل پراید و پژو 405 را رها نکنند!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا