مکمل بنزین
رپورتاژ

ارزان ترین نرخ های بلیط هواپیما و تور در طاهاگشت

همه ی ما دوست داریم تا سفری کاملا راحت و ایمن به دور از نگرانی های مالی داشته باشیم. بهترین راه برای سفر این است که از سیستم حمل و نقل هوایی بهره برد.

چرا که بسیار زود به مقصد میرسید و راحتی و امکانات بیشتری نسبت به سایر وسایل حمل و نقل خواهید داشت. اما گران تر بودن هزینه بلیط هواپیما کمی نگران کننده است.

آژانس های هواپیمایی طبق قانون میتوانند در زمان های متفاوت قیمت بلیط های خود را تغییر دهند. برای پایین اوردن هزینه های سفر راه های بسیار مناسبی وجود دارند.

پایین اوردن هزینه های هر سفری به چند بخش تقسیم میشود: هزینه ی قبل از سفر (بلیط هواپیما، پاسپورت، خروج از کشور و…)، هزینه حین سفر (هتل، خورد و خوراک، بازدید از جاذبه ها، خرید و…) و هزینه ی بازگشت از سفر.

  1. هزینه های قبل از سفر:

برای صرفه جویی در هزینه های قبل از سفر تنها میتوان به خرید بلیط ارزان تر اکتفا کرد. برای این امر به سایت طاهاگشت از طریق کلیک روی لینک مراجعه کنید.

امروزه بسیاری از سایت ها وجود دارند که اقدام به فروش بلیط هواپیما میکنند اما انقدر تنوع در بلیط های هواپیما و امکانات و قیمت های ان وجود دارد که میتواند برای هر کسی گیج کننده باشد.

برای این که به شما کمک کنیم پیشنهاد میکنیم به سایت طاهاگشت سری بزنید و از لیست تورها و قیمت های ارزان ان دیدن کنید.

گروه طاهاگشت با ارائه ی بهترین و ارزان ترین تورها مانند تور کیش به افراد کمک میکند تا بلیط هایی با قیمت پایین همراه با دریافت خدمات مناسب تهیه کنند.

این روزها به دلیل جو اقتصادی موجود هر انچه که قیمتی پایین تر از بازار داشته باشد به چشم خریداران موردی عیب دار به نظر میرسد. باید بگوییم که اینطور نیست.

سایت طاهاگشت در نظر دارد تا با ارائه ارزان ترین بلیط ها و تورهای داخلی و خارجی به تمامی افراد این فرصت را بدهد تا از طریق سیستم حمل و نقل هوایی به مقصد مورد نظر برسند و سفری لذت بخش را تجربه کنند.

زمانی که وارد سایت طاهاگشت میشوید به قسمت خرید و یا رزرو بلیط هواپیما و یا تورها بروید. در این زمان صفحه ای برای شما به نمایش در می اید.

در این صفحه باید مبدا، مقصد، زمان برگشت و کلاس پروازی خود را انتخاب کنید. پس از ان که این موارد را تعیین کردید لیست پرواز برای شما به نمایش در می اید.

دقت کنید که سایت به صورت پیش فرض شما را بزرگسال در نظر میگیرد. بنابراین اگر تعداد شما بیشتر است و دارای سنین مختلفی هستید اقدام به وارد کردن این اطلاعات کنید.

پس از ان که لیست پرواز به نمایش درامد میتوانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید. دکمه ی رزرو بلیط را کلیک کنید.

در اینجا صفحه ای نشان داده میشود که اگر عضو سایت هستید میتوانید وارد شوید و فرایند خرید را ادامه دهید در غیر این صورت باید عضو سایت شوید تا بتوانید این روند را تکمیل کنید.

زمانی که وارد حساب کاربری خود شدید صفحه ای نشان داده میشود که باید اطلاعات هر مسافر را وارد کنید. در این زمان نیاز به نام و نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی و تاریخ تولد است. دقت کنید که نام و نام خانوادگی را باید به انگلیسی وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات هر مسافر به صفحه ی بعدی یعنی تایید اطلاعات وارد میشوید. هم چنین در این صفحه انتخاب میکنید که بلیط چگونه به دستتان برسد.

اگر اطلاعات وارد شده صحیح نیست میتوانید با استفاده از دکمه ویرایش به مرحله قبل بازگردید و اطلاعات خود را تصحیح کنید. دقت کنید که تصحیح اطلاعات پس از پرداخت هزینه مستلزم پرداخت جریمه است.

پس از تایید اطلاعات به صفحه ی خرید بلیط راهنمایی میشوید تا هزینه بلیط را بپردازید. همانطور که پیشتر نیز گفتیم خرید از سایت طاهاگشت یکی از راه های صرفه جویی در هزینه های سفر است.

  1. هزینه های حین سفر:

برای صرفه جویی در هزینه های حین سفر نیز میتوانید از سایت طاهاگشت بهره ببرید. این سایت علاوه بر معرفی مسیرهای پروازی به شما بهترین و ارزان ترین هتل ها را نیز معرفی میکند.

به سایت طاهاگشت مراجعه کنید. به قسمت رزرو هتل بروید و با وارد کردن مقصد، تعداد مسافران و تاریخ رفت و برگشت هتل مناسب را جست و جو کنید.

میتوانید فیلترهای جست و جو را تغییر دهید به این شکل که بر اساس نام هتل، کیفیت هتل (چند ستاره باشد) و یا قیمت جست جو کنید.

گزینه ی دیگری که این سایت دارد این است که میتوانید پرواز و هتل را همزمان جست و جو کنید و نتایج را دریافت کنید.

هزینه ی دیگری که در طول سفر وجود دارد حمل و نقل و خورد و خوراک است. برای صرفه جویی در این هزینه ها بهتر است تا از وسایل حمل و نقل عمومی بهره مند شوید.

هم چنین به جای صرف غذا در رستوران های مجلل بهتر است تا در رستوران های محلی و کوچک تر که دورتر از مناطق توریستی قرار دارند غذای خود را نوش جان کنید.

تورهای گردشگری طاهاگشت:

اگر میخواهید تا همراه با تور به مقصد مورد نظر خود سفر کنید میتوانید به قسمت مربوط به تورهای داخلی و یا خارجی طاهاگشت بروید.

مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید. مثلا اگر تور ترکیه را انتخاب کنید لیستی از شهرهای این کشور برایتان نشان داده میشود.

شهر مورد نظر را انتخاب کنید. حال تورهای این شهر همراه با اطلاعاتی در خصوص قیمت تور، هتل محل اقامت، خدمات هتل و اطلاعات دیگر در اختیارتان قرار میگیرد.

این لیست بر اساس افزایش قیمت تهیه شده است. پس از انتخاب تور مورد نظر بقیه ی روند همانند خرید بلیط هواپیما است که باید طی کنید.

  1. هزینه های پس از سفر:

هزینه های پس از سفر به هزینه ی بلیط بازگشت منتهی میشود که پیشنهاد میکنیم برای کاهش دادن قیمت بلیط در زمان خرید بلیط رفت اقدام به خرید بلیط برگشت کنید.

در این زمان هم هزینه ی کمتری پرداخت کرده اید و هم دیگر نگران نبودن بلیط برگشت نخواهید بود. تنها زمانیکه نمیدانید در چه تاریخی بازمیگردید بلیط یکطرفه تهیه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا