مکمل بنزین
گوناگونخبر

تمساحی که یک تایر موتورسیکلت دور گردنش گیر کرده است!

اتفاقات عجیبی که انسان نه می‌تواند به منشأ آن دست پیدا کند و دلایلی که حتی باعث به وجود آمدن آن شده‌اند، کم نیستند. این اتفاق نادر نیز یکی از آن‌هایی است که اگرچه شاید بشود دلیلی برای آن تراشید ولی یکی از همان موارد نادر محسوب می‌شود.

در کشور اندونزی، اداره محافظت و صیانت از منابع طبیعی و حیوانات این کشور، با یک مورد جالب و عجیبی روبرو شده است. درواقع در این حادثه، یک تایر موتورسیکلت، دور گردن یک تمساح بیچاره گیرکرده است و آن‌ها می‌خواهند تا این مشکل را برایش حل کنند. البته هیچ‌کس نمی‌داند که این تایر چگونه دور گردن این حیوان قرار گرفت است. درواقع این سازمان، وسیله‌ای نداشته است که با استفاده از آن بتواند این تمساح را ردیابی کرده و در آن موقعیت، بتواند کاری برای این حیوان انجام دهد.

برای همین این تصویر را منتشر کرده است تا از مردم برای کمک کردن به این تمساح و درآوردن تایر از دور گردنش کمک بگیرد. البته اگرچه ممکن است این موضوع، کمی مسخره به نظر برسد اما اصلاً خنده‌دار نیست؛ زیرا طول این تمساح،3.96 متر است که با توجه به اینکه بازهم رشد خواهد کرد و تایر دور گردنش باقی خواهد ماند، مسئولان محیط زیستی این کشور نگران‌اند که این تایر درنهایت، حیوان بیچاره را خفه کند.

درواقع قرار گرفتن این تایر دور گردن این حیوان به سال 2016 برمی‌گردد. ازآنجایی‌که این تمساح برای این چند سال، فعلاً هم از این حادثه زنده مانده است و هم از زلزله‌ها و تسونامی‌هایی که در جزیره محل سکونتش در سال 2018، پس هنوز ممکن است بتواند به حیات خود ادامه دهد. البته این اداره اندونزی، برای کسی که بتواند این تایر را از گردن تمساح دربیاورد و یا آن را شناسایی کند، جایزه‌ای نامعلوم نیز در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا