مکمل بنزین
گوناگونخبر

با ویژگی های جنسیس G80 2021 بیشتر آشنا شوید

پس از رونمایی شاسی‌بلند GV80 توسط برند لوکس زیرمجموعه هیوندای کره، خودروی جذاب و لوکس G80 2021 توسط برند جنسیس در اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد. این خودروی تازه‌وارد، به لطف زبان طراحی جدید ورزشکاری و اسپرت شرکت جنسیس، چهره و طراحی خارجی خارق‌العاده‌ای داشته و دارای چراغ‌های جلویی چهارگانه و جلوپنجره بزرگ‌تری است.

در زیر کاپوت این خودروی تازه‌وارد جنسیس نیز، این برند دو حق انتخاب را برای مشتریان خود، در نظر گرفته است: یکی قلب تپنده 2.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر خطی است که توانایی تولید 304 اسب بخار قدرت را دارد و دیگری نیز یک موتور حجیم‌تر 3.5 لیتری 6 سیلندر (V6) است که می‌تواند 380 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده خود منتقل کند.

هردوی این موتورها به یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار متصل شده‌اند که تنها حق انتخاب برای مشتریان، همین جعبه‌دنده است. اگرچه از قبل نیز اطلاعات و گزارش‌هایی در مورد قدرت خروجی این خودروی خوش‌چهره، منتشرشده بود اما هنوز در مورد میزان مصرف سوخت و آلایندگی این جنسیس، اطلاعاتی در دسترس نیست.

نسخه پایه جنسیس G80، در مقایسه با نمونه قدیمی،11 اسب بخار قدرت کمتری را در اختیار راننده خود قرار می‌دهد اما با توجه به تکامل‌هایی که بر روی این مدل جدید و بهینه شدن مصرف سوخت در نظر گرفته‌شده است، این مقدار اسب بخار قربانی شده، عدد ناچیزی به‌حساب می‌آید. همچنین نسبت به قدرت، این خودرو 18 پوند فوت، گشتاور بیشتری را تولید می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا