مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به اولین تصاویر از بی‌ام‌و M3 2021

در صنعت جذاب خودرو، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که می‌تواند یک شرکت را سرپا نگه دارد، قدرت رقابت‌پذیری و جنگاور بودن آن برند در کلاس‌های مختلف خودرویی است. درواقع فرقی نمی‌کند که یک برند اصیل با قدمتی بسیار بالا باشد یا یک شرکت نوپا یا استارتاپی که تازه، کار خود را شروع کرده است. هر یک از آن‌ها باید در فاصله‌های زمانی مشخصی، نسخه‌های جدیدی از خودروهای خود را رونمایی کرده و در اختیار مشتریان و علاقه‌مندانشان قرار دهند. برند باواریایی و نام‌آشنا بی ام و نیز از این قانون جدا نبوده و اکنون و در نیمه دوم سال 2020، می‌توانیم شاهد یک خودروی جذاب دیگر از طرف این برند باشیم که مراحل تست و آزمایش‌های خود را می‌گذراند.

شرکت باواریایی بی ام و از قبل اعلام کرده است که قرار است نسل جدید از خودرو تازه‌وارد M3 خود را با یک قلب تپنده 3 لیتری 6 سیلندر، همراه کند. موتوری که با استفاده از توربوشارژ دوقلو خود، می‌تواند دو قدرت متفاوت 473 اسب بخار و همچنین 503 اسب بخار را در کنار گشتاور 650 نیوتون متری، به زیر پای راننده خود تحویل دهد.

بی ام و برای این خودروی تازه‌وارد خود، هر دو نسخه چرخ عقب محرک (RWD) و چهارچرخ محرک (AWD) را در کنار جعبه‌دنده دستی و اتومات، در نظر خواهد گرفت.

نسخه قدرتمندتر بی ام و M3، با یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار همراه خواهد شد. جعبه‌دنده 6 سرعته دستی نیز تنها برای نسخه پایه این خودرو باقدرت 473 اسب بخار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این خودروی تازه‌وارد که به‌عنوان یک رقیب قدرتمند و تهاجمی در مقابل خودروهایی همچون مرسدس بنز AMG C63، آلفارومئو جیولیا و حتی آئودی RS4، شناخته می‌شود، باید باقدرت هرچه‌تمام‌تر در مقابل این رقیبان هم‌وطن خود، صف‌آرایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا