مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس بنز C-Class Cabriolet و GLC کوپه را در برمن تولید می‌کند

کمپانی مرسدس بنز با طرح تحول تولیدی خود که در سال 2015 مطرح شده بود؛ موافقت کرده و بزودی دو خودروی  GLC Coupe و C-Class Cabriolet را در کارخانه‌جات برمن مونتاژ می‌کند.

مرسدس بنز در نمایشگاه نیویورک از خودرو GLC Coupe رونمایی کرده  و پیش از آن جشنی برای تولید خودروهای کلاس C گرفته بود. با تولید این خودروها کارخانه‌جات برمن، 10 مدل مختلف از محصولات مرسدس بنز را مونتاژ خواهد کرد که این کار 200 کارگر جدید به شکل دائم، به مجموع کارگران این کارخانه اضافه می‌شوند.

mercedes-bremen-factory

مرسدس بنز  میزان تولید خودروهای کلاس C خود را تقویت خواهد کرد و برای اجرایی شدن این نقشه، 848 میلیون دلار صرف نوسازی تاسیسات کارخانه برمن می‌کند.

کارخانه‌جات برمن بزرگترین کارفرمای بخش خصوصی مرسدس بنز بوده، که 12500 نفر در آن مشغول به فعالیت هستند و هشت مدل مختلف از محصولات مرسدس بنز در آن مونتاژ می‌شود. از جمله خودروهای تولیدی این کارخانه C-Class Saloon، کلاس E کوپه و کروک؛ و دو کوپه SLC و SL هستند. محصولات تولیدی کارخانه‌جات برمن به نقاط مختلف جهان مانند؛ تاسکالوسا در ایالات‌متحده، پکن، لندن و آفریقای جنوبی صادر می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا