مکمل بنزین
گوناگونخبر

با شورلت سیلورادوی 10 چرخ 1400 اسب بخاری آشنا شوید!

فورد F150 رپتور با قیمتی در حدود 65 هزار دلار، یکی از عجیب‌ترین پیکاپ‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شود. توانایی‌های آفرود فوق‌العاده و پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 توئین توربو با 450 اسب بخار قدرت، رپتور را به گزینه واقعاً منحصربه‌فردی برای علاقه‌مندان به پیکاپ تبدیل کرده است؛ اما اگر چیزی خاص‌تر و عجیب‌تر از این بخواهید چه؟ یک مرکز فروش خودرو بنام Gateway Classic برای این سؤال پاسخ جالبی دارد.

تقریباً با همان قیمت رپتور می‌توان این شورلت سیلورادو را خرید. البته این هرگز یک سیلورادوی معمولی نیست. بررسی این پیکاپ عجیب را با قسمت جلویی آن آغاز می‌کنیم یعنی جایی که دماغه اصلی سیلورادو با نمای جلویی باشکوه نسل دوم کادیلاک اسکالید جایگزین شده است. در عقب نیز طول پیکاپ افزایش پیدا کرده تا بتواند یک محور اضافی را در خود جای دهد. این یعنی حالا این سیلورادو سه محور دارد که همه چرخ‌های دو محور عقبی آن از نوع دوبل هستند و مجموع چرخ‌ها را به 10 عدد می‌رساند. همچنین هر سه محور که رینگ‌های 22 اینچی ساخت Brentz دارند، به کیسه‌های هوای قابل تنظیم هم مجهز شده‌اند.

این سیلورادوی 10 چرخ قبلاً قرمزرنگ بوده و در نمایشگاه سما به نمایش درآمده است اما بعداً با رنگ مشکی یکدست رنگ‌آمیزی شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب یا عجیب این پیکاپ زیر کاپوت آن پنهان شده یعنی جایی که یک پیشرانه 8.7 لیتری V8 کادیلاک نصب شده است. خروجی این موتور به لطف توربوشارژرهای Garrett به اعداد باورنکردنی 1425 اسب بخار قدرت و 2265 نیوتن متر گشتاور رسیده است. یک گیربکس پنج سرعته دستی هم این نیروی عظیم را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

در داخل پیکاپ ساختار اصلی کابین سیلورادو حفظ شده اما تغییراتی هم صورت گرفته است. به‌عنوان‌مثال، صندلی‌ها و رو دری‌ها با چرم کرمی‌رنگ پوشیده شده‌اند، یک سیستم صوتی افترمارکتی روی خودرو نصب شده که در هرکدام از درها دو بلندگو دارد و در کنسول مرکزی هم رادیوی فابریک سیلورادو با یک نمونه مدرن‌تر افترمارکتی جایگزین شده که از ناوبری هم برخوردار است.

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. سلام و درود!
    جلوپنجره ابتدا مرا هم به خطا انداخت!
    کم شباهت نبودند!
    یاعلی

  2. جون هرکی دوس دارید، ابرو ریزی نکنید خواهشأ،،
    اول برید یه تحقیق بکنید در مورد اون ماشینی که میخواین در موردش چهارتا خط بنویسید، که یه وقت اشتباهی روی کادیلاک بَدبَخت اسم شورلت رو نزارید،،
    حالا اگر از روی بیکاری یه چیزی میخواین بنویسین، اون حسابش فرق میکنه،
    شما دست از نوشتن در مورد ماشین ها بردارید لطفأ، و به جاش در مورد شَلغم و بادمجان چارتا خط بنویس،،
    با تشکر و خسته نباشید خدمت نویسنده محترم،

    1. عزیز دل ؛ حداقل یه بار مطلبو بخونید خب! ثواب داره

  3. دوستان یعنی نمیخواید حداقل یه بار مطلبو بخونید؟

  4. بابا تو متن گفته که دماغه جلوی این شورولت سیلواردو با کادیلاک اسکلاید جایگزین شده نه که خود اسکلاید هست، بعد کادیلاک اسکلایدی که به صورت پیکاپ عرضه شد از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ اگر اشتباه نکنم ساخته شده بود فرم بدنه کلا متفاوته فرق داره ، همینه که هیچ پیشرفتی نداریم فقط از رو ظاهر می بینیم

  5. دوستان عزیز!
    قبل از کامنت گذاشتن یه نگاه به متن مطلب بندازین بد نیست بخدا!!
    این شورلت سیلورادو هست که دماغه‌شو با کادیلاک اسکالید عوض کردن!!

  6. کادیلاک یا شورلت مسعله بودن یا نبودن هست مردم ایران روزگاری سوار این دو بزرگوار میشدند اما الان که نیست پس بیخود بحث نکنید این کارخانه ها به بشریت ازش قائل هستند مثل ایران خرتوخر نیست حلب رنگ بزنن بدهند دست بشر هزاران درود به سازندگان و مدیران کارخانه شورلت کادیلاک جی ام همشون عشق هستند

  7. البته این هرگز یک سیلورادوی معمولی نیست. بررسی این پیکاپ عجیب را با قسمت جلویی آن آغاز می‌کنیم یعنی جایی که دماغه اصلی سیلورادو با نمای جلویی باشکوه نسل دوم کادیلاک اسکالید جایگزین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا