مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس بنز، GLC را در بدترین شرایط ممکن آزمایش می‌کند!

مرسدس بنز سخت در تلاش است تا جنگنده BMW X3 خود، GLC-Class، را برای نبرد آماده کند. اکنون در مراحل پایانی توسعه، عکس‌هایی که اخیرا لو رفته‌اند، خودرو را تقریباً بدون هیچ استتاری و در حال آماده شدن برای نمایش نشان می‌دهند، و باید بگوییم که ما از آنچه دیده‌ایم تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم. پیش از رونمایی قریب‌الوقوع، و عرضه GLC در اواخر امسال به عنوان مدل سال 2023، مرسدس بنز درباره آزمایش‌های سختی که برای اثبات کراس اوور خود انجام داده است، جزئیاتی را فاش کرده است. او این خودرو را در سخت‌ترین شرایط جوی تحت آزمایش‌های مختلف قرار داده است. این آزمایش‌ها در Arjeplog، سوئد انجام شده‌اند‌.

مرسدس بنز برای آنکه از قابل اطمینان بودن نسل بعدی GLC، مطمئن شود، شاسی بلند جدید خود را در هوای -22 درجه فارنهایت آزمایش می‌کند. مرسدس به دنبال آزمایش عناصر مختلف در سرمای شدید است، مانند ویژگی‌های هندلینگ، مدیریت حرارتی، ارگونومی و راحتی داخلی.

از مسیرهای آزمایشی با سطوح مختلف چسبندگی گرفته، تا تپه‌هایی با شیب 20 درصد، همه این‌ها در مرکز آزمایشی سوئد دیده می‌شوند. این آزمایشات آب و هوایی سخت (خیلی گرم و سرد) پس از چهار سال توسعه فشرده و تحمل بیش از 11 میلیون مایل رانندگی انجام شده‌اند‌. GLC تحت شرایط سخت و در مکان‌هایی مانند آفریقای جنوبی، مکزیک و دبی آزمایش شده است. لازم به ذکر است که مرسدس بنز نسبت تست دیجیتال به دنیای واقعی را در حد 35 درصد به 65 درصد نگه داشته است.

این خودرو محصولی بسیار مهم برای مرسدس بنز است و تا به امروز یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این کمپانی بوده است. اکنون در نسل سوم خود، GLC جدید دارای سیستم‌های کمک راننده پیشرفته مانند کمک فرمان فعال، کمک علائم راهنمایی و رانندگی و دستیار پارک هوشمند است. در زیر کاپوت، موتور چهار سیلندر M254 حداکثر 255 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که بخشی از آن به لطف سیستم هیبریدی 48 ولتی است که 23 اسب بخار قدرت و 147 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

در فضای داخلی خودروی نسل بعدی یک صفحه نمایش استاندارد 12.3 اینچی راننده و یک صفحه نمایش مرکزی 11.9 اینچی، آخرین نرم افزار MBUX و حتی واقعیت افزوده (AR) دیده می‌شود. با چنین آزمایش کاملی، GLC جدید باید ثابت کند که یک همراه عالی در سفرهای روزانه به باشگاه‌های بازی فوتبال کودکان یا سفرهای خانوادگی بزرگ برای دیدار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در فلوریدا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا