مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

شاسی بلند دیپال S07، اولین مدل مجهز به سیستم ADS 3.0 هواوی، معرفی شد

همین چند روز پیش بود که دیپال S07 به صورت رسمی در دو نسخه الکتریکی خالص و برد بالا رونمایی شد. دیپال یک برند متعلق به چانگان است و این شاسی بلند نیز نسخه ارتقا یافته دیپال S7 شناخته می‌شود. تاکنون 10 نسخه از دیپال S07 ساخته شده که در رنج قیمت 149,900 تا 212,900 یوآن (20,700 تا 29,450 دلار) به بازار می‌آیند.

نسخه EREV برد بالا و نسخه تمام الکتریک ظاهر یکسانی دارند. جلو پنجره بسته و مجموعه‌ای از چراغ‌های جلو باریک زیبایی خاصی به بخش ظاهری خودرو بخشیدند. سازنده در هنگام ساخت مجموعه‌ای از لامپ‌های تعاملی، از 696 لامپ ال‌ای‌دی استفاده کرده، بنابراین به راحتی می‌توانید از الگوهای مختلف برای ارتباط برقرار کردن با سایر راننده‌ها یا عابران پیاده استفاده کنید.

در بخش جانبی تغییرات جزئی نظیر استفاده از مجموعه‌ای از چرخ‌های جدید آلیاژی و دستگیره پنهان درب‌ها ایجاد شد. در بخش پشتی، علاوه بر چراغ‌های سرتاسری می‌توانیم اسپویلری را نیز روی سقف مشاهده کنیم.

در بخش ابعاد، این خودرو اندازه یکسانی با S7 دارد، بنابراین ابعاد آن شامل 4750، 1930 و 1625 میلی‌متر و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2900 میلی‌متر خواهد بود. سه تریم ارزان‌تر ۲۰۲۵ کیلوگرم وزن دارند در حالی که ورژن پریمیوم ۲۰۳۵ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

این مطلب را نیز بخوانید: نمونه‌های چانگان دیپال S7 و کیوآن Q05 وارد اسکله شهید رجایی شد

در کابین نمایشگر ابزاری وجود ندارد ولی در تمام نسخه‌ها به صورت استاندارد نمایشگر هد آپ تهیه شده است. تمام نسخه‌ها به یک نمایشگر شناور مرکزی 15.6 اینچی با رزولوشن 2.5K مجهز شده‌اند. ورژن‌های بالاتر نیز از یک نمایشگر سرگرمی 12.3 اینچی برای سرنشین جلو استفاده می‌کنند. صندلی‌ها از سیستم گرمایشی، تهویه و ماساژ برخوردارند.

با توجه به نوع تریم، 8 یا 14 اسپیکر، تراشه کوالکام اسنپدراگون 8155، شناسایی چهره و تعامل صدا، QQ Music ،Bilibili ،iQiyi و غیره دریافت می‌کنید. شاسی بلند دیپال S07، اولین مدل با سیستم ADS 3.0 هواوی است که رانندگی بهتر، کنترل سرعت، رد موانع و… را در مناطق شهری، جاده‌ها و غیره به ارمغان می‌آورد.

همچنین امکان پارک هوشمند نیز وجود دارد. در بخش فنی به یک موتور یک و نیم لیتری JL473QJ می‌رسیم که می‌تواند حداکثر توان ۷۰ کیلووات را تولید کند. یک موتور الکتریکی دیگر توان ۱۷۵ کیلووات و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. گزینه‌های باتری نیز از 18.99 تا 39.05 کیلووات ساعت متغیر هستند. برد نیز با توجه به تریم از 1045 تا 1200 متغیر خواهد بود.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا