مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

هوندا از نسخه تک موتوره هوندا Ye S7 رونمایی کرد

در روزهای قبل، اطلاعاتی درباره هوندا Ye S7  منتشر شده بود. بر اساس این اطلاعات، این محصول قرار بود تنها در نسخه دو موتوره با برد 620 کیلومتر در دسترس افراد قرار بگیرد. ولی حالا بنا بر اطلاعات جدیدتر، متوجه شدیم که هوندا قصد دارد از نسخه تک موتوره آن نیز رونمایی کند.

شاسی‌بلند هوندا Ye S7 برای اولین بار در ماه گذشته رونمایی شد و بسیاری از علاقمندان خود را شگفت‌زده کرد! چرا که تنها یک نسخه از آن ساخته شده بود. اکنون علاوه بر نسخه دو موتوره که ورژن پرمیوم محسوب می‌شود، یک نسخه تک موتوره نیز وجود دارد.

این مطلب را نیز بخوانید: تصاویر رسمی بیشتری از هوندا Ye S7 منتشر شد

وزن این نسخه برابر با 2178، 2191 و 2175 کیلوگرم است و خریداران از بین دو آپشن می‌توانند گزینه چرخ 19 یا 21 اینچی را انتخاب کنند. در بخش ابعاد متوجه خواهید شد که شباهت زیادی با نسخه دو موتوره با ابعاد 4750، 1930 و 1625 میلی‌متر وجود دارد.

موتور قرار گرفته در نسخه چرخ‌های عقب متحرک یا تمام چرخ متحرک از نوع انجین TZ220XSAMCF81 است که تا 200 کیلووات توان تولید می‌کند. حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر بر ساعت تعیین شده ولی هنوز اطلاعات زیادی درباره باتری وجود ندارد. اگرچه می‌دانیم این باتری از نوع لیتیومی است و توسط CATL تامین خواهد شد. نسخه تمام چرخ متحرک با باتری 89.8 کیلووات عرضه شده بود. پس این احتمال نیز وجود دارد که نسخه تک موتوره از همین ظرفیت باتری بهره‌مند شود.

پس در این صورت انتظار می‌رود که برد خودرو تا 700 کیلومتر باشد. نکته عجیب دیگر این است که با وجود اینکه خودرو در نسخه تک موتوره عرضه خواهد شد، سه وزن مختلف برای آن گزارش شده است.

نمای ظاهری این مدل کمی با خودروهای قبلی هوندا متفاوت است با این وجود چراغ‌های خوشه‌ای سرتاسری عقب و جلو به همان شکل قبلی طراحی شده‌اند. پورت شارژ خودرو در بخش راست بالای چرخ قرار گرفته است. فروش نسخه تک موتوره و دو موتوره هوندا Ye S7 از چند ماه آینده آغاز خواهد شد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا