مکمل بنزین
گوناگونخبر

جک S2 Mini وارد بازار چین شد!

تصاویری که می‌بینید مربوط به خودروی S2 Mini است که پیش از این با نام S1 شناخته شده بود. S2 Mini یک کراس‌اوور کوچک و قابل قیاس با یکی از محصولات کمپانی BYD به نام Yuan است. این خودرو به تازگی به بازار چین عرضه شده و قیمت آن از ۶۰ تا ۸۰ هزار یوان است.

jac-refine-s2-1-660x448jac-refine-s2-3-660x767

پیش از انتشار این تصاویر؛ خودرویی با همین ظاهر و با نام S1 از سوی کمپانی JAC رونمایی شد. آن خودرو آینه‌هایی سفید رنگ داشت و برروی سپر آن از نواری کرومی استفاده شده بود.S1  ارتفاع کمتری نسبت به S2 Mini دارد و ظاهرا کمپانی JAC با اندکی تغییرات؛ آن را به مدلی جدید تبدیل کرده است.

jac-refine-s2-5jac-refine-s2-4-660x617

در محیط داخلی S2 Mini از رنگ‌ قرمز و برروی داشبورد آن از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ استفاده شده است.پیشرانه S2 Mini یک موتور ۱.۳ لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرتی معادل ۹۹ اسب بخار و ۱۲۶ نیوتن‌متر گشتاور است. S2 Mini از یک گیربکس دستی ۵ سرعته برای انتقال قدرت به محور جلو بهره می‌گیرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا