مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودرویی با رویای آمریکایی!

شاید تابه‌حال در فیلم‌ها خودروهایی که مردم آمریکا به آن علاقه بیشتری نشان می‌دهند را دیده و متوجه شده باشید که آن‌ها خودروها بیشتر از نوع شاسی‌بلند و عضلانی‌تر هستند. مردم ایالات‌متحده علاقه بیشتری به خودروهای سنگین‌تر و بزرگ‌تر دارند تا خودروهای کوچک‌تر و جمع‌وجور تر.

این سلیقه درست برعکس سلیقه‌ی رایج در اروپاست که اروپاییان خودروهای کوچک‌تر و بهینه‌تر را می‌پسندند. در اینجا نیز با یکی از همان خودروهای درشت‌هیکل آمریکایی روبرو هستیم.

پروژه 1948 کادیلاک با عنوان Madam V، درمجموع از 4 خودرو برای تولید یک شاهکار منحصربه‌فرد که شامل دو خودروی 1948 Fastback کوپه، یک کادیلاک ATS-V دست‌دوم 2015 و یک کادیلاک ATS-V 2016 جدید که تمامی این‌ها توسط آقای ریدل تهیه‌شده‌اند استفاده کرد.

جیم و مایک رینگ این پروژه را به‌صورت کامل توسط استفاده از قطعات آخرین‌مدل خودروهای اخیر و همچنین افزایش طول شاسی مدل 2016 تا 14 اینچ برای اینکه با این خودروی بلند به‌صورت کامل تطبیق شود، شروع کرده‌اند.ATS-V 2016 یک خودروی مدرن با دستگاه‌های پیچیده به همراه سیستم‌های زیادی که هرکدام به‌نوعی با یکدیگر ارتباط و اتصال دارند تشکیل‌شده است. سیستم‌هایی که هماهنگی مناسبی با دستگاه های سوار شده روی این خودروی جدید ندارند.

بنابراین مایک و جیم رینگ از این مورداستفاده کرده‌اند تا آسیب بیشتری به سیستم سوخت‌رسانی ATS-V وارد نکنند. آن‌ها تنها با افزایش طول سیم‌ها به همراه متصل‌کننده‌های تائید شده توسط جنرال موتور برای سادگی در انتقال سوخت و حفظ کارایی این خودرو در حین اینکه تمامی سیستم‌ها با یکدیگر در تطابق کامل باشند استفاده کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا